Söker mentor inom Kp i Skåne

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
2
missreptile:
Hej. Jag vill i framtiden börja föda upp KP och jag har redan en tanke med vart jag vill komma. Sen kanske den idén inte är så bra som jag tror haha. Men jag undrar om de finns någon uppfödare i Skåne som skulle vilja vara lite som en mentor där jag kan bolla tankar med och få ställa massa frågor till.  få lite råd osv osv av.

Någon som har lust? 

375
251
Doxster:
missreptile skrev:
Hej. Jag vill i framtiden börja föda upp KP och jag har redan en tanke med vart jag vill komma. Sen kanske den idén inte är så bra som jag tror haha. Men jag undrar om de finns någon uppfödare i Skåne som skulle vilja vara lite som en mentor där jag kan bolla tankar med och få ställa massa frågor till.  få lite råd osv osv av.

Någon som har lust? 

Jag finns i Svedala, men min fritid är rätt så begränsad. Men om du vill slänga iväg ett PM alternativt använda dig av Skype är du välkommen. Håller förvisso inte på med KP längre, men back in the glory days hade jag ett 30-tal.

6
2
missreptile:
Doxster skrev:

Jag finns i Svedala, men min fritid är rätt så begränsad. Men om du vill slänga iväg ett PM alternativt använda dig av Skype är du välkommen. Håller förvisso inte på med KP längre, men back in the glory days hade jag ett 30-tal.

åh absolut :D tack så mycket :D

2966
1648
Hoggaforfan:
Du kan testa med att skicka ett pm till denna snubben:
www.terrariedjur.se/?page=user&user=LunarBallReptiles

6
2
missreptile:
Hoggaforfan skrev:
Du kan testa med att skicka ett pm till denna snubben:
www.terrariedjur.se/?page=user&user=LunarBallReptiles

tack ^^
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild