Små plastburkar?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

305
151
SunshineGeckos:
Var kan man få tag på små plastburkar,  typ såna svarta man kan transportera små reptiler i? 

175
228
Rosenlukas:
Jag brukar alltid spara burkar från kinamat, pizzasallad osv. Är ju dock inte svarta

305
151
SunshineGeckos:
Rosenlukas skrev:
Jag brukar alltid spara burkar från kinamat, pizzasallad osv. Är ju dock inte svarta

Ok, tänkte på såna lådor man kan se på mässor, folk lär ju få tag  dom någonstans också. 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Herpers Choise och first reptiles säljer mindre plastburkar. Kan vara värt att kolla beroende på hur många du är ute efter :) Annars kan man säga nåt snällt åt den lokala pizzabagaren och få köpa salladsburkar av honom billigt! :) 

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
online.th-terra.de/main_bigware_29.php/

305
151
SunshineGeckos:
Typ sånahär:

www.reptiles.swelluk.com/reptile-supplies/reptile-housing-452/reptile-boxes-576/lucky-reptile-braplast-boxes-13071.html

356
177
krypet:
Kan detta vara något? Man måste köpa ganska många, och eventuellt ha ett företag med. Har du en butik i närheten kan det kanske gå att handla som privatperson. Det har jag lyckats med.

www.tingstad.se/product/mx750b

62
131
Toke:
Behöver du en mindre antal kan du köpa Bra Plast-lådor antingen på mässor eller från herpers choise eller first reptiles. Ska du ha många (hundra eller så) så kan du beställa direkt från Bra Plast, även som privatperson. 

305
151
SunshineGeckos:
Toke skrev:
Behöver du en mindre antal kan du köpa Bra Plast-lådor antingen på mässor eller från herpers choise eller first reptiles. Ska du ha många (hundra eller så) så kan du beställa direkt från Bra Plast, även som privatperson. 

Nej jag behöver 2-3 st...

89
12
amanda03:
SunshineGeckos skrev:

Nej jag behöver 2-3 st...

Gå till pizzerian och be snällt:)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild