Lampsocklar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

70
29
tobiias:
knutsson87 skrev:
[quote=tobiias]
Okej , går själv och funderar på att köpa socklar. tänkte köpa såna reptilgrottan.se/product/keramik-h%C3%A5llare-med-sladd

Tja hat du varit o köpt det en  om hur funka det ?

nä har inte blivit av att jag beställt än ,, men köpte 6 st socklar från kjell å comp som jag ska se hur dom är,, men ska ha massa mer så kanske provar lite olika grejer =) 

vet en som har socklar i plast fast då har han bara 50 watt i dom, men inget jag skulle vilja proa =P

51
27
knutsson87:
tobiias skrev:

nä har inte blivit av att jag beställt än ,, men köpte 6 st socklar från kjell å comp som jag ska se hur dom är,, men ska ha massa mer så kanske provar lite olika grejer =) 

vet en som har socklar i plast fast då har han bara 50 watt i dom, men inget jag skulle vilja proa =P

Okey vet du va de va för ip klassning  på de som var från Kjell o co?

154
87
MaryJanee:
knutsson87 skrev:

Hittar ingen info om ip klassning på dom, men jag har en hängandes med en 100w IR lampa inne hos min boa där det är minst 70% luftfuktighet hela tiden och det fungerar utmärkt :)

2966
1648
Hoggaforfan:
Då det är en öppen sockel så är det ingen IP-klassning på den men sålänge det inte rinner vatten på den så lär inget hända.

51
27
knutsson87:
Hoggaforfan skrev:
Då det är en öppen sockel så är det ingen IP-klassning på den men sålänge det inte rinner vatten på den så lär inget hända.
okej tack för svatet

70
29
tobiias:
knutsson87 skrev:

stå inget om någon ip klassning men de ska klara 200 watt iaf

51
27
knutsson87:
tobiias skrev:

stå inget om någon ip klassning men de ska klara 200 watt iaf

Ne såg de provar de o ser istället funkar nog kanon som han ovan skrev så länge de inte häller vatten på så e de nog ingen fara
ddr:
Tänk på att använda gummikabel om det är lampor med lite effekt på. Annars finns risk att sladden smälter med brandrisk på köpet.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild