Lampsocklar

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

63
131
Toke:
Denna sockel använder jag till mina byggen. Funkar kanon!

51
27
knutsson87:
tobiias skrev:

ståe ju att det är ip 20. det är väl inte så bra om man ska ha den i fuktig miljö ? =O

Har aldrig varit några problem för mig men sitter ju oftast o badrum mm så tror ej det är några problem så länge man inte sprutar vatten i på den 

16
1
Chowder:
Toke skrev:
Denna sockel använder jag till mina byggen. Funkar kanon!

Vilken typ av Watt använder du på den sockeln? och fukt är ju inga problem ska va i ett terra med dabbagam

51
27
knutsson87:
Nu så har jag kollat ip20 med mera förstår lite mer om siffrorna men som sakta hat funkat för mig med fuktighet  på ca 70 procent 

70
29
tobiias:
knutsson87 skrev:
Nu så har jag kollat ip20 med mera förstår lite mer om siffrorna men som sakta hat funkat för mig med fuktighet  på ca 70 procent 

Okej , går själv och funderar på att köpa socklar. tänkte köpa såna reptilgrottan.se/product/keramik-h%C3%A5llare-med-sladd

51
27
knutsson87:
tobiias skrev:

Okej , går själv och funderar på att köpa socklar. tänkte köpa såna reptilgrottan.se/product/keramik-h%C3%A5llare-med-sladd

Vad e ip klassningen på en sådan såg inget om de 

63
131
Toke:
Har kört från 40w upp till 160w på såna socklar utan problem. Har haft snarlika socklar tidigare som jag haft 300w i utan bekymmer. Lätta att jobba med och billiga dessutom. 

70
29
tobiias:
knutsson87 skrev:

Vad e ip klassningen på en sådan såg inget om de 

Vet inte , men det borde ju va till för terrarie miljö tycker man ju, tänkte beställa ca 10 st när man har lite mer pengar =)

70
29
tobiias:
Toke skrev:
Har kört från 40w upp till 160w på såna socklar utan problem. Har haft snarlika socklar tidigare som jag haft 300w i utan bekymmer. Lätta att jobba med och billiga dessutom. 

får man med sladdar ochsånt eller får man köpa till sånt ?

16
1
Chowder:
Toke, det ser ju kanon ut om det skulle funka med tanke på priset...riktigt billigt...ska jag köpa imorgon
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild