Projekt och diverse =)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

120
60
xTheod:
Ja då va det min tur att få äran att skapa en tråd som jag egentligen är  tänkt till mig själv så jag har allt sparat på samma plats men även dela med mig till er där hemma,

jag har precis flyttat till hus som behöver renoveras så all tid i världen finns ju inte ^^

men så fort det blir en uppdatering så slänger jag upp allting här =)

så här kommer några bilder på hur det ser ut för tillfället i min såkallade "Man Cave" :)

120
60
xTheod:

120
60
xTheod:
Typ det enda som hänt just nu är att påbörjat hyllan, kommer ett till hyllplan så jag får upp undre så det får plats bra att ha saker under :)

120
60
xTheod:
Här har det inte hänt sådär jättemycket, fått upp en hylla till så foderlådor och regnsystemspump osv får plats under.

även börjar planera bakgrundsbygget på första burken :) kommer mer bilder när det händer mer :) 

120
60
xTheod:
Har börjat fundera på ljuset, är inne på att beställa solar Raptor uv lysrör 90cm så det tar båda terrarierna, någon som har erfarenhet av dessa ? 

Sen ha exoterras ramp bakom med 6500k lampor.

vad tror ni om det ?:)

120
60
xTheod:
Modifierade en exoterra bakgrund litegrann.

120
60
xTheod:
Sådär någonting blir det förhoppningsvis när det är färdigt :) ska försöka få mossa att växa på den vänstra stocken samt lite bromelior, någon klätterväxt i mitten typ pumila :) sen någon hängande växt på högre stocken uppe i hålet :)

9
9
Segersos:
Tror det kommer bli skitbra när man får in lite grönt också :) riktigt snyggt med lite sten I bakgrunden också :)

120
60
xTheod:
Nu är det skummat och börjat planera lite plantor :) blir enbart levande växter,

förhoppningsvis blir det silikon och jord på fogskummet som syns mot rutan imorgon +lite annat :) 

34
14
gecko01:

Häftigt! =) Ska bli kul att se hur detta blir! =)

Mvh Tobbe

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild