Vilka tycker att Terrariedjur.se ska skapa en app?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

63
158
NEDreptiles:
Tjena jag undrar vilka och hur många som tycker att det skulle vara en bra idé att Terrariedjur skulle skapa en app så man kan smidigare att använda denna fatastiskia sida via mobiler osv?

235
155
Brokensynapse:
Tycker hemsidan redan är väldigt bra anpassad för mobiler och känner att en app skulle bara vara ännu en grej som får mobilen att pipa och vibrera i tid och otid.

590
365
SweBoa:
Lätt

106
64
pillorita:
En app skulle inte skada men å andra sidan så går hemsidan lägga på hemskärmen :P så den blir som en app ändå :D 

34
14
gecko01:
För min del så går det väldigt lätt att göra allt på hemsidan ändå på mobilen =) Men jag håller med föregående talare att det skulle väl inte skada ^^

66
49
Thor:
Tycker hemsidan fungerar väldigt bra, enda att klaga på är att man blir utloggad när telefonen byter nätverk/4g. 

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Personligen har jag inget behov av det :) Funkar bra som det är i dagsläget för mig. 

417
249
KANDARBA:
gecko01 skrev:
För min del så går det väldigt lätt att göra allt på hemsidan ändå på mobilen =) Men jag håller med föregående talare att det skulle väl inte skada ^^

Ja det är rätt drygt då den inte mins lösenordet. eller har atomatiskt inloggning

34
14
gecko01:
KANDARBA skrev:

Ja det är rätt drygt då den inte mins lösenordet. eller har atomatiskt inloggning

Det spelar ingen större roll för mig, jag skriver så snabbt ändå :)

340
91
Copa:
KANDARBA skrev:

Chrome på mobilen minns mitt lösenord så behöver bara skriva in användarnamnet.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild