Alba Expo 2 april

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

1
0
Thenewdawn:
Detta blir min allra första reptilmässa jag ska gå på :) ska bli spännande!
Är det någon som vet om det ev. är någon där som kommer sälja blåtungade skinkar (juveniler) ?

28
57
Anathema218:
När kommer listan med försäljare att läggas upp?

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Anathema218 skrev:
När kommer listan med försäljare att läggas upp?

Den kom upp idag :)

www.tf-alba.se/expo-36859/alba-expo

28
57
Anathema218:
Alla länkar funkar inte. 

Kommer det att komma upp fler eller är detta de som kommer och sedan är det fullbokat?

4
0
rasmusb:
För att det ska bli en bra mässa utan gnäll efter tycker jag folk kan skriva lite vad dom önskar ska finnas i utbudet hos utställarna så dom kan snappa upp det och kanske ha med det ni söker?

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
rasmusb skrev:
För att det ska bli en bra mässa utan gnäll efter tycker jag folk kan skriva lite vad dom önskar ska finnas i utbudet hos utställarna så dom kan snappa upp det och kanske ha med det ni söker?

Det lär nog alltid bli lite gnäll ändå. ;) Önska går ju, men lär alltid finnas folk som är mer eller mindre nöjda.

Medlem i SHF
214
439
crocodilejonas:

Anathema218 skrev:
Alla länkar funkar inte. 

Kommer det att komma upp fler eller är detta de som kommer och sedan är det fullbokat?

Vi har plats för fler utställare och den uppdateras vartefter det kommer in samt jag hinner lägga upp dem :)

Vilka länkar är det du inte får att fungera? 

Var inne och kollade nu men alla under Expo funkade för mig.

28
57
Anathema218:
Några funkar att klicka på och då kommer jag till sidan, andra klickar jag på och får bara markering på dem. Använder androidplatta, kan det va något med saken att göra?

28
57
Anathema218:
OK, så vad fick ni med er hem nu då? Själv fick jag med mig 1.0 Coelognathus radiatus, 0.0.1 Boiga dendrophila, 1.1 Trimeresurus albolabris samt foder. Mycket trevlig mässa, större utbud än jag trodde när jag läste utställarna. Enda jag reflekterade över var att det fanns relativt mycket spindlar men färre arter än för några år sedan. Hur mår spindelhobbyn idag egentligen?
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild