Stockholm Reptile Show - 27/2 2016

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

Medlem i DHF
263
355
McPede:

Det börjar dra ihop sig till mässa. Skall bli kul att åka iväg igen, blir första mässan för i år för en annan.

Gillade den första Stockholm Reptile Show, fanns lite att önska men för att vara första gången var den bra.

Tror att den här upplagan blir desto bättre då man har tagit till sig av kritik och önskemål.

Fler än jag som åker?

97
93
knotan:
Jag åker också. Har lite bokade djur att lämna. Förra mässan hämtade jag bara djur :).

71
98
gnagethazze:
Ska också dit för att hämta ett bokat djur plus ska försöka hitta en fin skäggis till. Passar även på att handla lite inredning och foderinsekter. Var inte på första sthlm reptile show så det ska bli intressant och se hur den här står sig mot dom övriga mässorna.

34
14
gecko01:
Jag och tjejen ska dit. Blir att köpa lite foderdjur och prata med kul folk härifrån :-)
Så tänkte jag eventuellt kolla på någon ytterligare ödla, har inte bestämt mig för vilken än, men har några förslag. Var på mässan i Södertälje nu den 30/1 och tyckte det var väldigt kul så ska bli spännande att se hur denna är :-)

17
19
mjreptiler:
Klart  man ska dit

47
77
Gmalmgren:
Handla foderdjur & förhoppningsvis hitta någon fin dabbagam :D

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Jag är på plats någon timme, två eller tre kanske fyra. Blir premiär med den här mässan för mig. Ska bli spännande att se upplägget + alla bekanta ansikten. 

340
91
Copa:
Ska dit med familjen och byta några spindlar mot en trynsnok. Blir premiär för oss också 

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Ska kanske dit, inte helt säker ännu.

7
7
Trekronor:
Blir att hämta upp ett par A. squamigera och det gmalmgren sa där uppe! :D
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild