Tog över sjuka vattenagamer - hur de ser ut idag!

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

47
77
Gmalmgren:
Panosz skrev:
Jätte bra jobbat Gmalmgren :) 

Tack så mycket! :D

71
98
gnagethazze:
Fantastiskt att djuren återhämtade sig tack vare din insats. All heder till dig som räddade dessa vackra ödlor. Ödlor som jag själv hade på 90 talet och dom är helt underbara att äga. Fortsatt lycka till

2966
1648
Hoggaforfan:
Fantastiskt härligt, kul att läsa. Bra jobbat!

47
77
Gmalmgren:
gnagethazze skrev:
Fantastiskt att djuren återhämtade sig tack vare din insats. All heder till dig som räddade dessa vackra ödlor. Ödlor som jag själv hade på 90 talet och dom är helt underbara att äga. Fortsatt lycka till

Ja verkligen, i början var jag skeptisk men sen blev det bara bättre och bättre! & hjärligt tack! :D Ja det är helt fantastiska individer! Tack återigen! =)

47
77
Gmalmgren:
Hoggaforfan skrev:
Fantastiskt härligt, kul att läsa. Bra jobbat!

Ja verkligen, känns så skönt att de är återställda tillslut :D Tack så mycket! :D

141
35
GeckoLover99:
Sånt här ger hopp om mänskligheten! Fantastiskt jobb!
kanske lite off topic men såna här historier påminner mig om otaliga möss, harpaltar, kaninungar och diverse vildfåglar som har kommit in genom våran dörr genom åren varav många av dem med en gnutta engagemang och stort hjärta även har kommit ut genom samma dörr igen. Kort sagt, fler människor människor borde bry sig som du gör! :D

47
77
Gmalmgren:
GeckoLover99 skrev:
Sånt här ger hopp om mänskligheten! Fantastiskt jobb!
kanske lite off topic men såna här historier påminner mig om otaliga möss, harpaltar, kaninungar och diverse vildfåglar som har kommit in genom våran dörr genom åren varav många av dem med en gnutta engagemang och stort hjärta även har kommit ut genom samma dörr igen. Kort sagt, fler människor människor borde bry sig som du gör! :D

Tack så mycket! :D Har gjort precis samma sak som dig med vilda djur, ibland har det inte gått, men de flesta gånger har man lyckats bra så de får gå tillbaka till det vilda igen :D De flesta av djuren jag äger/har ägt har varit misskötta jag tagit hand om så de får värdiga liv :D

Tex skulle min hund (finns bild i galleriet) avlivas för ingen ville ha henne, hon var tanig och liten men fick bukt på det. Numera är hon min allra bästa vän jag aldrig skulle klara mig utan :D Alla djur förtjänar kärlek, respekt & omtanke, så vi får hoppas att flera människor väljer att ta sina ansvar! :D & Tack återigen hörru, det värmer ! :D

141
35
GeckoLover99:
Då förstår du hur omplacerings hundar är, mamma har två och den ena får fortfarande som "blackouts", den andra rymde när mamma skulle åka hem efter hon vart och tittat på dem, dem kom med hem och nu har dem tyvärr tom blivit lite mulliga men hellre det än magra ^^

47
77
Gmalmgren:
GeckoLover99 skrev:
Då förstår du hur omplacerings hundar är, mamma har två och den ena får fortfarande som "blackouts", den andra rymde när mamma skulle åka hem efter hon vart och tittat på dem, dem kom med hem och nu har dem tyvärr tom blivit lite mulliga men hellre det än magra ^^

Ja i början kan det vara lite att jobba med :D Ja men precis, hellre mer välnärda än magra :D

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2696
2514
anders:
Bra jobbat! :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild