Xaximpanel

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

141
35
GeckoLover99:
(var lite osäker vart jag skulle skriva men det här var det närmsta jag kunde komma)
Jag undrar om någon vet hur man fäster och sedan sköter en Xaximpanel? Eller har någon tips på något annat liknande som inte är så dyrt som trivs i fuktigt terrarium?
Tacksam för alla tips! :)

376
359
a6lex:
GeckoLover99 skrev:
(var lite osäker vart jag skulle skriva men det här var det närmsta jag kunde komma)
Jag undrar om någon vet hur man fäster och sedan sköter en Xaximpanel? Eller har någon tips på något annat liknande som inte är så dyrt som trivs i fuktigt terrarium?
Tacksam för alla tips! :)

Kolla på EpiWeb, funkar bra för mig :)

141
35
GeckoLover99:
Har hört om det men hörde att man kunde få ohyra i mossmixen och sen vet jag faktiskt inte vart man köper det :/

417
249
KANDARBA:
GeckoLover99 skrev:
Har hört om det men hörde att man kunde få ohyra i mossmixen och sen vet jag faktiskt inte vart man köper det :/

Dusk Tropic är företaget och finns utanför stockholm som säljer Hygrolon & Epiweb
Sök på epiweb på google så får du reda på hemsidan. Och dom skickar prudukter över hela landet. 

Jag har båda systemen och det är lysande att använda.

141
35
GeckoLover99:
Okej, kollar det :) Om det inte skulle bli epiweb, tror ni det går att fästa xaximpanel med silikon då? 

40
15
porcelain:
Jadå det går alldeles utmärkt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild