Byggmax/Beijer

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

201
114
Linkanw94:
Vet någon om byggmax eller beijer sågar till skivorna efter kundens önskemål? 

71
98
gnagethazze:
Beijer gör det defnetivt, byggmax kan det nog se lite olika ut i olika städer. Här i Eskilstuna får man såga själv på byggmax.

201
114
Linkanw94:
okej tack :) får åka till beijer då :)

197
111
Wirre:
Om du inte är allt för blyg skulle jag rekommendera att du ringer Byggmax och Beijer.
Då får du ett ordentligt svar och dom kan ge dig ett pris direkt.
Kan finnas många kronor att spara.

741
681
Binks:
Hittils har jag varken sett eller hört något Byggmax som har möjlighet att såga till skivorna.
Men egentligen tycker man väl att alla ställen som erbjuder byggskivor borde ha en jävla cirkelsåg och ett kapbord att erbjuda sina kunder på plats.

201
114
Linkanw94:

Binks skrev:
Hittils har jag varken sett eller hört något Byggmax som har möjlighet att såga till skivorna.
Men egentligen tycker man väl att alla ställen som erbjuder byggskivor borde ha en jävla cirkelsåg och ett kapbord att erbjuda sina kunder på plats.

hahaha ja man tycker det! :)

men fixar allt på beijer :)

86
55
lepida:
Jag jobbar på beijer, vi gör det....olika kostnader få det till kapat på de olika anläggningar... Oftas tas det ut start avgiift på 100-125:- eller 30:- kapningen. Och det inte bara beijer som gör så.

Mvh Richard

2966
1648
Hoggaforfan:
Binks skrev:

Det lär vara en kostnadsfråga och säkerhetsfråga. Många har en tendens att slarva så det behövs städas upp runt maskinen, maskinen slits mer än den borde göras etc
Men visst vore det bra.

Byggmax Karlshamn har en sågbänk men maskin får du ha med dig. Jag är osäker om de lånar ut handsåg men det är möjligt.

lepida skrev:
Jag jobbar på beijer, vi gör det....olika kostnader få det till kapat på de olika anläggningar... Oftas tas det ut start avgiift på 100-125:- eller 30:- kapningen. Och det inte bara beijer som gör så.

Mvh Richard

Sågar ni åt kunderna eller får kunderna såga själva?
Synd bara att man inte har råd att handla hos er :-P

86
55
lepida:
Hoggaforfan skrev:

Det lär vara en kostnadsfråga och säkerhetsfråga. Många har en tendens att slarva så det behövs städas upp runt maskinen, maskinen slits mer än den borde göras etc
Men visst vore det bra.

Byggmax Karlshamn har en sågbänk men maskin får du ha med dig. Jag är osäker om de lånar ut handsåg men det är möjligt.

Sågar ni åt kunderna eller får kunderna såga själva?
Synd bara att man inte har råd att handla hos er :-P

Vi sågar åt kunder på skivsågen och till de som inte har behörighet på kapsågen, bara egna företagare som får behörighets avtal. Annars har vig såg bänk med fogsvans sågar. 
ddr:
Hornbach tar 10 spänn skäret, Vill minnas att Bauhaus tar 20:- ingen startavgift.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild