Beställa levande insekter?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

2
0
Sinak:
Hej! 

Jag har två små leopardgeckos som inte verkar så imponerade av frystorkade insekter och det verkar svårt att få tag på mjölmask eller dubia i närheten där jag bor (Vänersborg). Så jag undrar om någon här nyligen beställt från nätet och hur bra det gick? Är ju fortfarande plusgrader ute, men det är ju inte precis många och fraktbolagen har ju inte så lite att göra just nu. 

2966
1648
Hoggaforfan:
Just över jul kanske inte är det bästa men annars skickar många i frigolitlådor med heatpack så kylan är inga större problem.
Vänta tills efter nyår så bör det vara lugnt.

417
249
KANDARBA:
Det går jätte bra att beställa. Så inga problem alls med dom bitarna. 

Dessa har jag beställt ifrån och inga problem alls på något ställe. Kolla in båda sidorna. 
Men båda är mycket serisösa säljare men det finns fler men jag väljer att nämna 2 jag köpt utav

ReptilGrottan - www.reptilgrottan.se
Skickar foder djurna i frigolit lådor på höst / vinter "ett stort plus"
- Större utbud foder -  Tillbehör - 

PangDubia - www.pangdubia.se
- mycket prisvärda kackelackor - Tillbehör -

40
24
jbjohansson:
Jag har beställt av "Bomben6" här på terrariedjur vid flera tillfällen, har alltid funkat perfekt, kan verkligen rekommendera att handla av honom.
Mvh/ Jocke

Medlem i GHF
20
6
Palm:
Sinak skrev:
Hej! 

Jag har två små leopardgeckos som inte verkar så imponerade av frystorkade insekter och det verkar svårt att få tag på mjölmask eller dubia i närheten där jag bor (Vänersborg). Så jag undrar om någon här nyligen beställt från nätet och hur bra det gick? Är ju fortfarande plusgrader ute, men det är ju inte precis många och fraktbolagen har ju inte så lite att göra just nu. 

PM mig har lite dubia och mjölmask övers.

jag bor i Vänersborg.

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Det är inga större problem man skickar med heat packs.
www.arowanazoo.se/

2
0
Sinak:
Tack för alla svar, hade jag inte fått lokalt tips hade jag köpt på nätet :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild