Smalt galler, värme?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

33
4
my72:
KANDARBA skrev:
Jaså du säger det. 

// Kandarba

VAD har jag gjort dig? Vad är det som hänt som gör att du tar upp en tråd som är nästan 4 månader gammal och hoppar på mig och anklagar mig för att vara otrevlig? Dessutom är det är ju inte dig den sk attityden drabbade. Ta det lugnt och var rädd om din hälsa, det är inte bra att bli så upprörd. Har bett om ursäkt till dig och jonas och endå får jag ett svar som att du inte tror mig. Har vi någonsin haft något med varandra att göra som ger dig rätt att hänga ut mig som otrevlig person. Men har fått några meddelande som förklarat för mig.......så får nog bara ta de lugnt och inte spilla mer energi på dig.
Må gott och tänk på att andas och ta de lugnt :)

375
251
Doxster:
Ytterst märklig utveckling på den här tråden...

2052
780
psyjoh:
Förstår absolut inte hur man kan tycka att TS var otrevlig i sina inlägg. 

För att gå vidare i tråden så sätt sollampan inuti och ha dagsljusrören utanpå. Men då ditt terrarie år väldigt lågt och det kanske kan bli för nära sollampan som skäggisen solar så hade jag nog satsat på att bygga om det eller skaffa/bygga nytt. 

33
4
my72:
Doxster skrev:
Ytterst märklig utveckling på den här tråden...

Typ ja :)

33
4
my72:
psyjoh skrev:
Förstår absolut inte hur man kan tycka att TS var otrevlig i sina inlägg. 

För att gå vidare i tråden så sätt sollampan inuti och ha dagsljusrören utanpå. Men då ditt terrarie år väldigt lågt och det kanske kan bli för nära sollampan som skäggisen solar så hade jag nog satsat på att bygga om det eller skaffa/bygga nytt. 

Tack, även jonas som jag skulle varit otrevlig mot förstod inget. 
Detta inlägg startade dec 2015, så jag har allt klart redan. Det blev inget med dvärgskäggisen, så jag köpte en "vanlig" och skaffade ett större terrarium. Och har gjort som du föreslog, psyjoh. Sollampan med uva o uvb inuti terrariet och dagsljusrören utanpå.
Tack
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild