Screen terrarium

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

33
4
my72:
Tänkte köpa ett Exo terra screen terrarium till mina madagascar grandis. Är det en bra idé eller inte?
/ Jenny

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
my72 skrev:
Tänkte köpa ett Exo terra screen terrarium till mina madagascar grandis. Är det en bra idé eller inte?
/ Jenny

Det är nog en dålig ide. Nätterrarium är avsäda för klimat med hög luftfuktighet.

903
510
Evanjeline:
Kommer bli väldigt svårt att hålla luftfuktigheten, i princip omöjligt. Inte att rekomendera.

Medlem i SHF
4046
5096
Jonas_:

my72 skrev:
/ Jenny

Det är inte en bra idé :) 

33
4
my72:
Var inne på att det inte var en bra idé. En tyckte att man har nätterrarium för hög luftfuktighet och en tyckte det var omöjligt att få hög luftfuktighet i det!!!!!!

235
155
Brokensynapse:
my72 skrev:
Var inne på att det inte var en bra idé. En tyckte att man har nätterrarium för hög luftfuktighet och en tyckte det var omöjligt att få hög luftfuktighet i det!!!!!!

Tror han mena att såna terrarium passar sig ifall man bor på ställen där det är hög fuktighet. I svenskt klimat är det nästintill omöjligt att få önskad fuktighet. 

28
7
GrimCamel:
För att lösa lufktfuktighet i ett sådant blir det ett himla besprutande och dushdrapperier runt vilket inte är något vidare vackert :/

1253
476
leedragon:
GrimCamel skrev:
För att lösa lufktfuktighet i ett sådant blir det ett himla besprutande och dushdrapperier runt vilket inte är något vidare vackert :/

om man ska täcka för sidor med draperi kan man lika gärna köra en exoterra.

33
4
my72:
Ska köpa ett exo terra glas istället
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild