Mässan i Norrköping

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

26
20
geckolover:
Ni andra som var på norrköpingsmässan igår, vad tyckte ni? Och vad kom ni hem med? Alltid kul att höra :) 
Själv blev det ingenting med mig hem, men det var kul att kolla, trots att det var lite trångt...:)

67
25
marann13:
jag tyckte de var bra mycke fina djur jag köpte bara syrsor men de är alltid lika roligt med mässa 

134
111
Potato:

Fick med mig en jemenkameleont liten tjej, ifrån ormar & sånt. samt dubias från pangdubia, växter/lampor ifrån HC.

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Flyttade tråden till kategorin mässor.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Norrköping är bra, som vanligt! :) Jag lämnade 4st Blodpytons och hämtade upp 3 förbokade pytonormar. 

1.0 Morelia spilota cheynei - Djungelrutpyton

0.1 Morelia spilota cheynei - Djungelrutpyton - Zebra.

0.1 Malayopython reticulatus jampeanus - Dvärgnätpyton - Jampea. 

Bild på zebran nedanför, uppfödare A.L. reptiles (A. Löwbrand).

Blev såklart en del inredning, värmeslingor, fodertänger, böcker osv också :)

Även några lådor insekter följde med hem, åt en bekant. 

10
6
MiaMartha:
Jag kom hem med min Phelsuma grandis o lite annat smått o gott :) 

Medlem i SHF
193
364
Thinning:
Mässan var trevlig, kom hem med en bok som saknades i bokhyllan. Sålde även en del litteratur. Trevligt att träffa alla trevliga herpetologer!

Symposiet var riktigt bra med en bra blandning av föredrag, trevliga herpetologer, god mat och en riktigt helg!

Nästa år är det dags för 25:e (!) symposiet 12-13/11-2016, om du inte har varit med på symposiet tidigare är det hög tid hänga på då!

Måste passa på och rikta ett stort tack till alla som gjorde helgen så lyckad!

Ett extra stort tack riktar jag till arrangörerna som gör detta möjligt!

Med vänlig hälsning, Björn Thinning

Medlem i GHF
100
204
Daniel81:
Riktigt snygg Zebra där Jonas.

Medlem i SkHF
389
501
anniemalmros:
Tyckte också det var en bra mässa, vi hade mkt att göra vid bordet jag stod vid.
Hann mot slutet med att hämta några böcker och tidningar his Thinning och blev lite otippat med leopardgecko! 

Längtar redan till nästa mässa som för mig blir Houten i december (som besökare) och sen Solna nästa år! 

Administratör
Medlem i SHF
273
291
SvitjodsReptiler:
Jag kom hem med en chaoansk horngroda med morphen peppermint och tillbehör och så hämtade jag en förbokad kp hona het lavender albino.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild