Hur var Kungälv?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
Hej! Jag missade kungälv hur var den och vad köpte ni? Vill gärna se bilder.

412
419
Hadara:

Jag som alltid är där lite innan öppnar mässan var nöjd, men kan förstå att folk tyckte de var trångt för när jag gick så var de en jävla massa folk och svårt att ta sig fram. 

Jag tyckte det var bättre med bra tillbehör så som korkrör, lianer och växter detta året än andra år. Några lite mer annorlunda reptiler som var kul att se, men inte så mycket. Annars va de väl som de brukar vara tycker jag. fick med mig 1.1 Rieppeleon brevicaudatus samt växter och hoppstjärtar

Medlem i GHF
7
3
Pela:
Jag är med i gruppen som arrangerar, så jag är ju lite partisk. Men jag tyckte att det var en bra mässa. Stort utbud av både djur och prylar, mycket med bra priser. Hyfsat mycket besökare, färre än i fjol men lite för många kring kl 11. Det som vi inte fick till i år var någonstans att sitta och prata och fika. Å andra sidan var det mer säljarbord än någonsin och det är kanske främst för det folk kommer?

Själv köpte jag bara syrsor, frysta möss och en bit korkbark, så det är inte mycket att visa bilder på. Men det finns ett par bilder från mässan på vår hemsida www.herpetologi.com/

7
5
Mada:
Mindre än t.ex Expo Syd men ändå bra utbud, räcker ju att se tiotalet skäggagamer/gecko/kp istället för hundratals.
Fick tag i det jag sökte + tillbehör.

444
153
jpson67:
Tyvärr blir man bortskämd med danmark och tyskland, lite för trång mässa i mitt tycke.

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Jag var på kungälvsmässan 2014 och 2015. 2014 handlade jag bara massa tillbehör. 2015 handlade jag massor av tillbehör samt min första bönsyrsa, som tyvvär dog 16 januari 2016 men han var ett trevligt husdjur så att så småning om ska jag skaffa en ny fast av en annan art. 
Monster-Mattis (art: hierodula grandis. Kön: hanne. Längd när han blev fullvuxen: 9,5 cm).
OBS! bilden är inte tagen på mässan utan när han var hemma i sitt terrarium.

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
I övrigt var det en väldigt trevlig mässa

Medlem i GHF
3134
1740
EmanuelKarl:
Just det. Är det bestämt vilken dag som kungälvsmässan ska vara år 2016?

28
57
Anathema218:
Bumpar den frågan, jag hittar ingen info om varken eller. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild