Experimentprojektet

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4

35
31
DAR:
Första dagen som arbetslös så var jag tvungen att testa en tanke jag haft ett tag!

Kommer nog bli en del finlir och justerande innan jag känner mig helt nöjd, men skall försöka uppdatera allt eftersom jag tar mig framåt i projektet

2052
780
psyjoh:
Vad går det ut på då?

35
31
DAR:

35
31
DAR:
Omvandla en Ikea plast låda till ett terrarium med skjutglas front .

Har ju begåvats med syndromet tummen mitt i näven.så detta är väl även ett projekt att lära sig fixa och dona lite ?

508
304
Jonas77:
Varför inte bara en glasskiva för insikt i fronten? De är ju redan ganska öppningsbara i toppen tänker jag.

35
31
DAR:
Stämmer! Men som jag skrev tidigare så är det ett experiment. Sen så hade jag om det blir bra tänkt stapla 2-4 st och då vill jag nog ha öppning framtill. Finns säkert många enklare sätt att göra detta på men vill helt enkelt testa och leka lite med tankarna som snurrat i huvudet.

508
304
Jonas77:
Gött, visa slutresultatet bara.

2966
1648
Hoggaforfan:
Experiment is da shit! 

Synd man inte bara kan lägga dem på sidan :-P

35
31
DAR:
Ja det hade underlättar en del. Men det är väl utmaningarna som gör oss bättre .

Om inte så blir detta billigare än ett herptek , men ändå ett terrarium med plastens egenskaper och hållbarhet 

27
14
Zappen:
Du kan ju sätta en träskiva eller kanske limma/skruva fast locket eller liknande istället och vända den upp och ner, så blir ju bottenytan också lite större. Du har ju ändå ingen användning för locket om du ska ha skjutglas :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 4
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild