Köpa mat?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

417
249
KANDARBA:
deLioncourt skrev:

Det är väl rätt uppenbart att jag bara pratar om min personliga erfarenhet? I mitt fall har det varit bättre att beställa på Internet, därför är det vad jag rekommenderar till andra. Det finns säkert djuraffärer som är både bättre och sämre än den jag handlade på. Och angående de döda mjölmaskarna fick jag vid köpet fler som kompensation. Anser dock att det inte var värt pengarna på långa vägar. Jag vet inte riktigt varför du verkar ta just mitt svar så hårt?

Du begripper ju uppenbart inte vad jag syftar på. Du klagar över att hälften var döda, förpuppat sig, dom var inte direkt livliga, med andra ord bara klagomål och inget alls om att du fick det som kompenseration. 

Är det inte värt att få dom gratis då? Kompeseration kostar ju inte. Men du kanske betalar ;)

Sedan handlar det även om hur mycket foder djur man behöver. behöver man inte mycket så kan man handla det i grann byn. Det kan även bli billigare än att betala frakt, embalage etc för prudukterna. 

58
16
deLioncourt:
Nej, jag begriper inte ditt problem. :) Tidigare i tråden har någon sagt "Man bör akta sig för vanliga djurbutiker dock...", ändå är det mig du hoppar på angående MIN erfarenhet med EN djuraffär. Som jag inte ens har nämnt namnet på, så det är inte som att jag förstör för dem genom att råka glömma att nämna att jag fick någon slags kompensation. Men whatever, låter tråden vara ifred nu.

2052
780
psyjoh:
Bomben6 här på sidan är min huvudleverantör. Absolut bästa oriser och kvalité. Tidigare köpte jag av pangdubia fd. Firemon, som tidigare nämnts, men lämnade det bakom mig när foderdjuren på sidan aldrug fanns inne. Nu är där för lite variation tycker jag. Bomben6 har nästan alltid 4 arter kackerlackor att välja på, zoophobas osv.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild