Små ödlor

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
www.dwarfgeckos.com/

1
0
zapfik:
Hej! 
Jag är helt ny här och jag signade upp just idag för att jag har börjat bli intresserad av ödlor :) 

Dem som jag har sökt lite mer om är ögonfransgecko och gargoyle gecko vilket verkar vara lättskötta som jag förstod det där jag har läst om dem. 

Men jag har även en fråga om det är någon som vet om det finns pygmegeckos till salu någonstans, eftersom jag är jätte fascinerand av dem små krabaterna. Men jag vill bara veta det för att kanske kunna ha som ett framtida projekt om jag tycker om att ha ödlor vill säga. Ska nog fixa terrarium och antingen en ögonfrans eller en gargoyle till hösten. 

Tack på förhand/ Charlie 

Medlem i SHF
516
232
Fredrik89:
zapfik skrev:
Hej! 
Jag är helt ny här och jag signade upp just idag för att jag har börjat bli intresserad av ödlor :) 

Dem som jag har sökt lite mer om är ögonfransgecko och gargoyle gecko vilket verkar vara lättskötta som jag förstod det där jag har läst om dem. 

Men jag har även en fråga om det är någon som vet om det finns pygmegeckos till salu någonstans, eftersom jag är jätte fascinerand av dem små krabaterna. Men jag vill bara veta det för att kanske kunna ha som ett framtida projekt om jag tycker om att ha ödlor vill säga. Ska nog fixa terrarium och antingen en ögonfrans eller en gargoyle till hösten. 

Tack på förhand/ Charlie 

Herpers choise har några olika sorter. Jungfrugecko (Lepidodactylus lugubris) brukar vara lätta att få tag på och  kan passa som nybörjar ödlor.
www.herperschoise.se/
www.terrariedjur.se/?page=caresheet&sub=lizards&specie=l_lugubris
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild