Välgörenhetsförsäljning mässan 26/9

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

321
444
Daniel_S:
Hej Alla
Till mässan nu den 26/9 kommer jag att tilldela ungefär ett halvt bord för välgörenhetsförsäljning.
Tanken är att hela vinsten från allt som säljs på den delen kommer att gå oavkortat till organisationen CRARC som främst arbetar med bevarandet av flertalet arter groddjur i Costa Rica.

Jag eftersöker därför diverse saker relaterade till hobbyn som ni kan tänka er att skänka och som då ska läggas ut för försäljning på bordet. Det kan vara allt från inredning, lyse, foder, växter, litteratur, diverse tillbehör, terrarium m.m.

Det kommer inte finnas några priser på sakerna utan den som vill köpa bestämmer själv hur mycket den vill betala och lägger pengarna direkt i donationsbössa som kommer vara placerad på bordet. Självklart kan man också där lägga bidrag, även om man inte vill ha något av det som erbjuds.

OBSERVERA, ett krav är att sakerna som ni väljer att skänka ska vara av hyfsad kvalité. Jag vill inte att bordet ska bli någon slags sophög dit man lämnar saker bara för att man kan. Hoppas ni förstår vad jag menar.
Och självklart måste elektronisk apparatur om man har sån, vara väl fungerande. 

Jag har inte möjlighet att ta emot något innan mässan utan har man saker man kan tänka sig att skänka så överlämnas dessa direkt i mässhallen.

Och även från min egna försäljning kommer 10% av intäkterna att gå oavkortat till CRARC.

Om ni har några frågor, vänligen skicka ett PM

Väl mött!
MVH
Daniel_S / www.bufo.nu

143
154
TerraBygg:
Är det bara saker eller eftersöker du även djur?

321
444
Daniel_S:
Inga djur. Möjligen insekter, typ foderdjur.

321
444
Daniel_S:
Här kommer förresten länken till CRARC för de som är intresserade av deras arbete.

cramphibian.com/

Informationsblad om dom kommer även att finnas på bordet.

321
444
Daniel_S:
Bumpar denna tråd så att den inte försvinner helt. Jag har hittills knappt fått någonting till bordet, så det skulle uppskattas stort om fler vill bidra. 
Tack!

Administratör
Medlem i SHF
565
711
Hanna:
Bra initiativ! Tror tyvärr inte att jag har något att skänka, men ska kika! :)

321
444
Daniel_S:
Bumpar denna än en gång!

2966
1648
Hoggaforfan:
Helt missat. Bra iniativ.
Ska se om chefen vill slänga ihop ett paket. Jag kan nog skicka upp något foder (bananskal, gammal sallad etc :-P). Nä, har Palembus dermestoides (peanut beetle/asthma beetle) som jag kan plocka av.

321
444
Daniel_S:
Ja det vore kanon!
Stort tack! :)

Allt som går att få är välkommet!

139
363
Dwarfmonitors:

Jag ska också kolla vad jag har i mina gömmor Danne.

Ses på lördag!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild