Kungälv eller Norrköping, vilken är bäst?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

182
87
Mrjansson92:
Vi planerar att troligtvis bara åka på 1 mässa till detta året, är mest inriktade på Upplands-väsby nu i slutet på månaden men vet inte om vi har möjlighet då så min fråga till er är...

Utan Kungälv i oktober och Norrköping i November, vilken är bäst vad det gäller storlek och utbud? =)
menar då enbart mässan och inte andra eventuella saker runt omkring =)

Vi va i Norrköping förra året men aldrig varit i Kungälv, har lika långt till båda så vill isf ta den bättre av dom =)

Mvh Mattias

187
221
Moova:

Beror väl lite på vad man är ute efter att köpa.

Enligt mig är det Kungälv. 

Jag tycker att Norrköping bara blivit mer och mer och mer inredning och tillbehör och jag åker oftast på mässa för att köpa djur så då tycker jag att Kungälv har bättre utbud. 

Förövrigt är Norrköping en jättetrevlig mässa, bra lokal osv. 

182
87
Mrjansson92:
Moova skrev:
Beror väl lite på vad man är ute efter att köpa.

Enligt mig är det Kungälv. 

Jag tycker att Norrköping bara blivit mer och mer och mer inredning och tillbehör och jag åker oftast på mässa för att köpa djur så då tycker jag att Kungälv har bättre utbud. 

Förövrigt är Norrköping en jättetrevlig mässa, bra lokal osv. 

just denna gången ska jag inte skaffa några djur utan bara inredning, tillbehör och kanske lite fodermöss =) 
Norrköping va vi på förra året, lite halv trångt men annars väldigt bra tyckte vi =)

Medlem i GHF
7
3
Pela:
Risken finns att det blir lite trångt i Kungälv också ;-) Gott om säljare från när och fjärran med ovanligt brett utbud. Ta gärna en titt på vår utställarlista: www.herpetologi.com/reptilmassan/bokningar/
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild