Skäggagam

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

43
7
smulan_gazelle1305:
issa skrev:
Hejsan. Min skäggam ligger i sin grotta dygnet runt. Hon har varot i dvala och det är som att hon är i det fortfrande. Hon har gått från grottan och lakt sig under trästocken en gång men inte  mer. Hon gick in i grottan efter ca två dagar och har legat i ggrottan sen dess. Har pratat med en kompis och frågade om det kunde vara temperaturen men han säger att den är korekt. Om det är någon som har en aning om vad de kan vara för fel så får ni gärna skriva de. 

Hon är inte klar med sin dvala. Låt henne va tills hon vaknar och börjar röra sig lite mer normalt. Om hon e såhär i mer än 10 v (tror jag) så får du nog ta henne t veterinären. Men du kan nog söka upp de

1
0
fredshafiee:
hej min skäggagam fred har slutat äta mat och jag tror han är försoppad och vi badade honom och han bajsade men han går inte till matskolen och äter

Medlem i SHF
945
1179
Flyers90:
fredshafiee skrev:
hej min skäggagam fred har slutat äta mat och jag tror han är försoppad och vi badade honom och han bajsade men han går inte till matskolen och äter

Svårt att hjälpa dej då man behöver mycket mer info. 

När åt den senast? 
Hur gammal? 
Hur varmt är de I de olika delarna i terrariet? 
Vad har du för UV ljus samt hur gammal är den? 
Hur såg avföringen ut senast? 
Är den på väg att brumera? 
Öms på gång? 
Vad erbjuder du för mat? 
Hur ofta försöker du mata? 
Hur försöker du mata? 
Nyinflyttad? 
Andra stress moment runt om? 

Börja med att svara på dessa frågor så kan man hjälpa dej efter det. :) 

276
119
Maqea:
Kolla munnen så den inte har munröta eller nått sånt också. Munröta gör så att djur inte vill äta.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild