Ciklidhobby i Södra Sandby

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

417
249
KANDARBA:
Hej någon som handlar i denna butik "Ciklid-Hobby"? 

Vad är er uppfattning? 

För er som aldrig varit där så säljer han Fiskar, Insekter, Fåglar, Råttor, Ormar, Ödlor, Kaniner etc. 
Anledning till frågan är att jag är nyfiken på er uppfattning av butiken. 

239
197
Danpss:
KANDARBA skrev:
Hej någon som handlar i denna butik "Ciklider Hobby"? 

Vad är eran uppfattning? 

För er som aldrig varit där så säljer han Fiskar, Insekter, Fåglar, Råttor, Ormar, Ödlor, Kaniner etc. 
Anledning till frågan är att jag är nyfiken på eran uppfattning av butiken. 

Jag skulle faktiskt inom där idag men han öppnade först 13 tyvärr. 

417
249
KANDARBA:
Danpss skrev:

Jag skulle faktiskt inom där idag men han öppnade först 13 tyvärr. 

Okej har du varit där tidigare ? 

239
197
Danpss:
Tyvärr inte, skulle passa på idag när jag hade tid över. Så även jag är intresserad av att höra åsikter.

417
249
KANDARBA:
Ja jag har varit där men är lite nyfiken på höra vad andra säger. 

20
3
Jiggly4puff:
Visste jag inte att det fanns! Får köra dit nästnästa helg när sonen ska sova hos sin mormor som bor i veberöd. Alltid kul att kolla in olika djuraffärer :) 

239
197
Danpss:
Jag har nu varit där och det gav tyvärr inte mersmak för mig iaf.

417
249
KANDARBA:
Jiggly4puff skrev:
Visste jag inte att det fanns! Får köra dit nästnästa helg när sonen ska sova hos sin mormor som bor i veberöd. Alltid kul att kolla in olika djuraffärer :) 

Ja jag tycker det är riktigt kul att kolla olika butiker. Jag har faktiskt tänkt dra en tur en dag till ormar och sånt i ängelholm. Har aldrig varit där. Men många andra ställen runt omkring i landet har jag varit. 

Men Jag har alltid gillat tropikhuset. Har varje gång blivit bemött så bra där. Så jag hade alltid rekomenderat en dit.  Men det hör man andra som inte upplevt det så. Men som sagt smaken är som baken. Delad och full med skit ^^ 

Men om man ska ha fiskar så är det helt klart Zoo giganten utanför Lund, på vägen mot lomma. Snyggt och rent och ett otroligt fint sortiment. 

20
3
Jiggly4puff:
Har inte heller varit på ormar & sånt, dock har jag köpt en orm därifrån ? men det är också ett mål att åka dit! 

Va för en månad sen på en butik utanför Hässleholm, även om där va skitt & inte den bästa butiken så fanns där billiga tillbehör... 

Zoogiganten har jag bara dåliga upplevelser från. Köpte fiskar som visade sig sjuka & alla i akvariet dog, fiskar för ett värde på minst 5000kr. Fick ingen ersättning eller "förlåt". Inte ens för de köpta fiskarna. Men men, detta var för visso typ 07 så borde inte hålla agg längre & vårt fel som inte höll i "karantän".

men sen vågade jag mig dit igen för 2 år sen, påpekade ohyra hos deras gnagare & inte heller där fick jag någon reaktion. 

417
249
KANDARBA:
Jiggly4puff skrev:
Har inte heller varit på ormar & sånt, dock har jag köpt en orm därifrån ? men det är också ett mål att åka dit! 

Va för en månad sen på en butik utanför Hässleholm, även om där va skitt & inte den bästa butiken så fanns där billiga tillbehör... 

Zoogiganten har jag bara dåliga upplevelser från. Köpte fiskar som visade sig sjuka & alla i akvariet dog, fiskar för ett värde på minst 5000kr. Fick ingen ersättning eller "förlåt". Inte ens för de köpta fiskarna. Men men, detta var för visso typ 07 så borde inte hålla agg längre & vårt fel som inte höll i "karantän".

men sen vågade jag mig dit igen för 2 år sen, påpekade ohyra hos deras gnagare & inte heller där fick jag någon reaktion. 

Min sambo gillar fiskar så vi har några här hemma och dom kommer faktiskt från zoo giganten. Har alltid fått bra bemötande, men det är inte dom gamla ägarna på det längre. 2 bröder köpte det för ett tag sen. Min sambo har jobbat åt en av dom då han drev något kiosk eller nått på high Chaparral. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild