Uppfödare black pearl leopardgecko?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

23
1
Aslundsgeckoz:
En kille i Tyskland föder upp Black Night. Har sett dom live när jag va nere i Hamm sep förra året, riktigt snygga Men du får allt räkna med 2500€-3000€ styck.

Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:
Ja just det!
Fast Black Knight tror jag att de kallade den ;)

/Andreas

50
7
maddiedotse:
Herregud 2500-3000 € alltså som i euro?? Står inte den i nio kronor ungefär ? På riktigt betalar ngn Över 20000 kronor. Vet inte om jag hade tänkt importera ändå. Jag ska ju inte avla på mina, men hade gärna köpt om det fanns svarta i rimligt avstånd och ja pris då. 

139
363
Dwarfmonitors:

Smakar det så kostar det. 

Jag är absolut inte insatt i morpher i huvudtaget. Men tyckte själv inte att 2500€ för ett par lät som skyhögt pris. Nya morpher på marknaden generar alltid mycket pengar. 

50
7
maddiedotse:
Koffeinjunkie skrev:
Smakar det så kostar det. 

Jag är absolut inte insatt i morpher i huvudtaget. Men tyckte själv inte att 2500€ för ett par lät som skyhögt pris. Nya morpher på marknaden generar alltid mycket pengar. 

Okej, men tjugotusen plus kronor låter galet :)

2966
1648
Hoggaforfan:
Finns kungspyton morpher som säljs för 3-500.000:- medans en korrekt färgad variant säljs för 2-300:- eller bortskänkes.

50
7
maddiedotse:
Hoggaforfan skrev:
Finns kungspyton morpher som säljs för 3-500.000:- medans en korrekt färgad variant säljs för 2-300:- eller bortskänkes.

Helt ny värld! ?  tänk att det spelar så stor roll . Viktigaste är väl ändå att det är ett friskt djur. Även om Morpher är kul och svart leo hade varit väldigt roligt så tycker jag väl ändå att det måste finnas ngn balans. Tack för alla svar!

1
0
CastleOfGeckos:

www.castleofgeckos.com

- High End Morphs
- 100% known genetics
- All of my geckos are from respected and world known breeders

Delivery/Shipping to Sweden is possible....

Morphs & Lines

- Charcoal and Black Pearl Line (MPs and normals)
- Tangerines (Emerines/Electric/Inferno/Pasific Green/Purple Head/Clown G - lines)

- And Bell Albinos - Red Stripe line (normal and W/Y) 

Best Regards, 
CastleOfGeckos
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild