Gecko "attack"

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

305
151
SunshineGeckos:
Kan bli lite stressande om jag ska plocka ut honom varje dag bara av att torka lite kiss här och där.
Han flyr iväg bara jag öppnar luckan ibland, vilket inte var fallet förut.
Att hantera honom eller bara plocka upp honom i nuläget är uteslutet, tror det bara skulle göra honom mer stressad och nervös av sig.

504
396
Crippa:
Du behöver inte städa varje dag, bättre att storstäda 1 gång i veckan!

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
Alai skrev:
Min brukar hugga mot glaset när jag håller handen tillräckligt nära, vet ej varför. Hon lugnar ner sig dock när jag öppnar terrariet och sträcker fram handen. Kan vara något med synen gissar jag på, vet ej hur bra Ögonfransgecko ser.

geckos har mycket bättre syn än många tror. Och även bra färgseende. Dom kan dock förväxla fingrar med mat då och då.

305
151
SunshineGeckos:
EmanuelKarl skrev:

geckos har mycket bättre syn än många tror. Och även bra färgseende. Dom kan dock förväxla fingrar med mat då och då.

Verkar som någon kollar igenom gamla trådar. ; ) *host*
Nejdå,  helt ok,  men tänk då på att det här var när jag kunde mindre om reptiler och det var helt nytt för mig.  Så det är inte aktuellt längre.  

Medlem i GHF
3149
1762
EmanuelKarl:
SunshineGeckos skrev:

Verkar som någon kollar igenom gamla trådar. ; ) *host*
Nejdå,  helt ok,  men tänk då på att det här var när jag kunde mindre om reptiler och det var helt nytt för mig.  Så det är inte aktuellt längre.  

Jo. Tänkte dock att det kan hjälpa andra som läser tråden.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild