Rhacodactylus leachianus

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

305
151
SunshineGeckos:
Någon som vet ifall Rhacodactylus leachianus  finns i Sverige?
Svårt att hitta något som tyder på det.

4
1
Ferdo:
Brukar finnas på Malmö Tropikmässa, En uppfödare från tjeckien/slovakien? brukar alltid ha med sig några leachies.

305
151
SunshineGeckos:
Malmö ligger typ 200 mil härifrån...:(

4
5
vence:

Ferdo skrev:
Brukar finnas på Malmö Tropikmässa, En uppfödare från tjeckien/slovakien? brukar alltid ha med sig några leachies.

Uppfödaren du nog tänker på är animalfarm.cz, var senast på Stockholms mässan med.

SunshineGeckos skrev:
Malmö ligger typ 200 mil härifrån...:(

Kika på deras sida, kontakta de. Tror de ofta dyker upp på mässorna och har en hel del djur med sig!

242
30
Blues:
Jag har men inte till salu,mejbe i framtiden,inga billiga djur o kräver sin husse.

242
30
Blues:
Kolla med Kenneth Anneberg i Danmark han har fött upp Henkeli Isle of Pine.

504
396
Crippa:
För att tillägga så det blir rätt här så är Isle of pines rätt ovanliga, många säljer dem som Isle of pines men oftast är det mixade ödlor. En ''ren'' pine island gecko är inte billig och de blir size större :) jag kallar min jätterosa leachianus för Island X eftersom jag inte riktigt vet vad det är och den var såld som ''pine island'' men kan aldrig vara en sådan!

Mvh

242
30
Blues:
Helt rätt Crippa man kan aldrig veta,men man  tror på uppfödaren, får se när de blir stora om det stämmer,men mix är vanligt för leachianus i USA.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild