En till i familjen

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

590
365
SweBoa:
Den 15 kommer den här fina 1.0 albino kahl hem till familjen boa ;) 

150
90
HameFall:
Riktigt fin Boa och verkligen ett stort grattis! Men.. varför göra en forumstråd om det?

1685
794
fluffis:
HameFall skrev:
Riktigt fin Boa och verkligen ett stort grattis! Men.. varför göra en forumstråd om det?

Det kan man väl göra om man vill? Alla har inte samma intresse av att läsa om saker och ting och vill man inte läsa så kan man bara hoppa över tråden. Att inte skapa forumtrådar motverkar litegrann hela idén med forum :p

150
90
HameFall:
Jag trodde bara att "Bilder" var till för att lägga upp bilder och forum var till för att skapa diskussioner eller be om råd alternativt kan man ju faktiskt använda sig utav trådarna som är till för att visa upp sina djur så som "Pytonormar" eller "Bilder på Boa constrictor" istället för att det skapas nya åt höger och vänster :D

590
365
SweBoa:
HameFall skrev:
Jag trodde bara att "Bilder" var till för att lägga upp bilder och forum var till för att skapa diskussioner eller be om råd alternativt kan man ju faktiskt använda sig utav trådarna som är till för att visa upp sina djur så som "Pytonormar" eller "Bilder på Boa constrictor" istället för att det skapas nya åt höger och vänster :D

Du säger själv i mot dej nu, (du trodde forum va till för att diskutera) men du viste redan innan att det fanns trådar som bilder på boa och pyton. 
Det bästa är att skita i att skriva om man nu inte gillar tråden.  

590
365
SweBoa:
Men tackar så mycket hamefall. :)

150
90
HameFall:
sunglow87 skrev:

Du säger själv i mot dej nu, (du trodde forum va till för att diskutera) men du viste redan innan att det fanns trådar som bilder på boa och pyton. 
Det bästa är att skita i att skriva om man nu inte gillar tråden.  

Tycker inte att jag säger emot mig själv, jag talar om vad jag ansåg att forum var till för men alla håller inte med mig och då finns det trådar som är till för att visa upp sina djur var bara det jag menade.

sunglow87 skrev:
Men tackar så mycket hamefall. :)

Är själv ett stort fan utav Boa, sitter och skrapar ihop lite pengar till Suriname / Guyana tills Hamm i Mars just nu, går lite segt att spara pengar som student :P

590
365
SweBoa:
HameFall skrev:

Tycker inte att jag säger emot mig själv, jag talar om vad jag ansåg att forum var till för men alla håller inte med mig och då finns det trådar som är till för att visa upp sina djur var bara det jag menade.

Är själv ett stort fan utav boa, sitter och skrapar ihop lite pengar till Suriname / Guyana tills Hamm i Mars just nu, går lite segt att spara pengar som student :P

Har haft Guyana och skulle mer en gärna vilja ha ett par men har inte plats för det. Dom blir ju så stora :) 

150
90
HameFall:
sunglow87 skrev:

Har haft Guyana och skulle mer en gärna vilja ha ett par men har inte plats för det. Dom blir ju så stora :) 

Ja men visst är dom det! Jag hoppas kunna köpa en (möjligen två) som inte är så gammla och det borde ge mig plats till att kunna bygga något stort tills dom börjar kräva det :) Men man tänker ju och planerar så jävla mycket som egentligen aldrig blir av, får väl se om det ens blir någon orm i Mars ^.^

590
365
SweBoa:
HameFall skrev:

Ja men visst är dom det! Jag hoppas kunna köpa en (möjligen två) som inte är så gammla och det borde ge mig plats till att kunna bygga något stort tills dom börjar kräva det :) Men man tänker ju och planerar så jävla mycket som egentligen aldrig blir av, får väl se om det ens blir någon orm i Mars ^.^

Jo men det blir det he, det fins ju jätte fina Guyanor ute på annons nu
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild