Skäggagam :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i SHF
4045
5096
Jonas_:
Jag sätter alltid mina djur (pytonormar då) i fullstora terrarium redan från att dom är juveniler, aldrig haft problem pga av det :) Mycket handlar om inredningen i burken, den kan då iaf inte bli för stor :P

2052
780
psyjoh:
Absolut kan du skaffa ett stort från början till en skäggis. Det råder jag dig att göra för att spara pengar. Jag själv köpte för litet från början som jag fick ångra sen. Kan inte bli för stort till en skäggis. Finns dock andra arter som det är bättre att ha litet till från början men inte skäggagam. 

2052
780
psyjoh:
Skulle ödlan mot förmodan få scenskräck av att det är för stort så kan man alltid spärra av det med en skiva av nåt slag. 

14
0
Geras:
psyjoh skrev:
Skulle ödlan mot förmodan få scenskräck av att det är för stort så kan man alltid spärra av det med en skiva av nåt slag. 

okok

14
0
Geras:
Hej ja mata min skäggis unge med några syrsor för en stund sedan två är kvar vid liv å värme/uvb lampan släks snart. min fråga är e de ok att låta syrsorna vara kvar i terrariet ?

1159
626
Temla:
Svar nej. Ta ut dom så dom inte biter lilla skäggisen när den sover. 

14
0
Geras:
okok

444
153
jpson67:
Nån som vet varför en skäggis skrapar på skjutglasfönstret?

1159
626
Temla:
Den vill komma ut. 
Om det är en hona så kan det vara dags att lägga ägg snart. 

444
153
jpson67:
Nä det är hanen som vill ut :) han är väldigt sällskaps sjuk av sig så
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild