Skäggagam :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

Medlem i SHF
4045
5096
Jonas_:
Mässan alla dagar i veckan! Inte ens ett val du behöver ta tycker jag, släpp tanken på djurbutiken & besök en seriös reptilmässa så du får köpa sjysta djur med uppfödarbevis.. Mitt tips & förmodligen kommer 95% svara som mig :)

2052
780
psyjoh:
Håller med Jonas om mässan. Större utbud, billigare priser (oftast) och bättre hälsa på djuren. 

14
0
Geras:
psyjoh skrev:
Håller med Jonas om mässan. Större utbud, billigare priser (oftast) och bättre hälsa på djuren. 

okok  om ja hittar en skäggis som ja fastnar för men inte har ett terrarie tror ni man kan be seljaren th hand om säggisen tills ja gjort de ? tänkte kolla efter ett för bra pris på mäsan också  typ 

2052
780
psyjoh:
Beror nog på vem du snackar med och det geografiska läget er emellan. .? 

14
0
Geras:
psyjoh skrev:
Beror nog på vem du snackar med och det geografiska läget er emellan. .? 

okej

14
0
Geras:
vet ni om de finns nån bra uppfödare i skåne / halland?

Medlem i SHF
4045
5096
Jonas_:

Varför inte vara förberedd och ha terrariet hemma, som stått igång några dagar så alla värden stämmer, temperatur osv :)

Ingen som köper hundvalp utan att ha alla tillbehör hemma redan, lika med reptiler :) 

2052
780
psyjoh:
Jag har nykläckta ungar. Dem måste dock komma igång med mat, öms och allt sånt innan dem lämnar mitt hem. 6-8 veckor eller nåt. Bor i hbg...
Alla är egentligen bokade men kanske kan hålla en om du inte hittar vad du söker på mässan. En person ville ha rätt många men sa att det kanske inte blev så många som vi pratade om. Kolla med Stefan på ormar och sånt i Ängelholm. Mina kommer från honom och dem är säkert på mässan med skäggisar :)

14
0
Geras:
Jonas_ skrev:
Varför inte vara förberedd och ha terrariet hemma, som stått igång några dagar så alla värden stämmer, temperatur osv :)

Ingen som köper hundvalp utan att ha alla tillbehör hemma redan, lika med reptiler :) 

absålut letar efter lagom stort terrarie för fullt hällst nytt för vettig peng eller beg. :) terrare först sedan ödla

14
0
Geras:
psyjoh skrev:
Jag har nykläckta ungar. Dem måste dock komma igång med mat, öms och allt sånt innan dem lämnar mitt hem. 6-8 veckor eller nåt. Bor i hbg...
Alla är egentligen bokade men kanske kan hålla en om du inte hittar vad du söker på mässan. En person ville ha rätt många men sa att det kanske inte blev så många som vi pratade om. Kolla med Stefan på ormar och sånt i Ängelholm. Mina kommer från honom och dem är säkert på mässan med skäggisar :)

Jag bor i Ängelholm å de e ormar och sånt ja varit hoss.  tänkte att kanske var värt att titta på mäsan inan ja köpper allt där.

han på ormar och sånt villa att ja ska köppa ett terrarium som senare behöver bytas iumed att skäggisen vexer men kan ja inte bara skafa ett stort typ = 150 /60 osv  på en gång å spara lite pengar så sätt ???
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild