Geckos i trans

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

Medlem i SHF
25
55
Gylfen:
Men "vissa", är det dig själv inkluderat? För den enda som har skrivit saker i denna tråd som "fått mig att börja undra över folk" är nog faktiskt just du, Panterophis. :)

1159
626
Temla:
"Om det nu är ett naturligt beteende så är det väl inte så mycket mer att spekulera i...? Dem gör så för att dem gör så för att dem gör så"

Ingen har påstått att det är ett onaturligt beteende, vi diskuterar bara vad det kan bero på. Jösses amanda, du tycker alltså att vi inte ska tillåtas prata eller spekulera om våra djurs beteenden bara för att de är naturliga. Nu är du så in i norden dum att jag inte längre vill kommentera vad du skriver igen - någonsin. Vore tacksam om du inte kommenterade de trådar jag startar eller kommenterar mina bilder igen då du inte tillför något vettigt iallafall.

Vill tillägga att INGEN har väl ändå presenterat sina teorier som fakta, tvärtom faktiskt. 

309
240
Gogs:
Temla skrev:
"Om det nu är ett naturligt beteende så är det väl inte så mycket mer att spekulera i...? Dem gör så för att dem gör så för att dem gör så"

Ingen har påstått att det är ett onaturligt beteende, vi diskuterar bara vad det kan bero på. Jösses amanda, du tycker alltså att vi inte ska tillåtas prata eller spekulera om våra djurs beteenden bara för att de är naturliga. Nu är du så in i norden dum att jag inte längre vill kommentera vad du skriver igen - någonsin. Vore tacksam om du inte kommenterade de trådar jag startar eller kommenterar mina bilder igen då du inte tillför något vettigt iallafall. 

Kunde nog inte ha sagt det bättre själv hehehe

163
34
Danne:

353
317
panterophis:
Temla skrev:
"jag inte längre vill kommentera vad du skriver igen - någonsin.

Halleluja! There is a God!! :D Förövrigt så bestämmer inte du vem som får skriva på forumet...

Medlem i SHF
25
55
Gylfen:
Där sa du nånting Panterophis. Det är nämligen så att det gör inte du heller!

353
317
panterophis:
Danne skrev:

Får jag smaka lite popcorn? :P

309
240
Gogs:
panterophis skrev:

Halleluja! There is a God!! :D Förövrigt så bestämmer inte du vem som får skriva på forumet...

Må så vara men i gengäld så ska man hålla god ton på forumet och det är ju något som du misslyckas fatalt med panter och vi förlåter dig för det så då kan väl du lämna Temla ifred?

353
317
panterophis:
Gylfen skrev:
Där sa du nånting Panterophis. Det är nämligen så att det gör inte du heller!

Det har jag aldrig påstått heller :)

Medlem i SHF
25
55
Gylfen:
Nej men du började gråta över några kommentarer och menade på att de mer eller mindre var fel att skriva = Du försökte bestämma vad som får skrivas. 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild