Geckos i trans

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6

903
510
Evanjeline:
Var ser du att frågan är besvarad panter?

1159
626
Temla:
Ja, det undrar jag med. Det är ju tack vare att ingen verkar VETA svaret som vi har spekulerat och skojat lite. 

353
317
panterophis:
Evanjeline skrev:
Var ser du att frågan är besvarad panter?

Första sidan:

Crippa skrev:
Mina geckos stannar upp och stirrar ofta, helt naturligt beteende! Så inget alls som händer.

Om många har varit med om det så lär det vara ett naturligt beteende.

309
240
Gogs:
Allt behöver ju faktiskt inte vara blodigt allvar jämt. Ingen har tagit illa upp i tråden utan tvärtom haft det kul. Så om du hittar trådar där det verkar förekomma humor så kanske du inte ska gå in och svara i dem panterophis?

Medlem i SHF
25
55
Gylfen:
Jag vet inte vad som är mest korkat, att ta det folk här skriver på allvar eller att ifrågasätta det folk skriver för att det kan tas på allvar.

353
317
panterophis:
Temla skrev:
Ja, det undrar jag med. Det är ju tack vare att ingen verkar VETA svaret som vi har spekulerat och skojat lite. 

Om det nu är ett naturligt beteende så är det väl inte så mycket mer att spekulera i...? Dem gör så för att dem gör så för att dem gör så

Medlem i SHF
25
55
Gylfen:
Jag trodde det var helt ok att spekulera kring saker i forums-trådar

353
317
panterophis:
Gogs skrev:
Allt behöver ju faktiskt inte vara bloidigt allvar jämt. Ingen har tagit illa upp i tråden utan tvätom haft det kul. Så om du hittar trådar där det verkar förekomma humor så kanske du inte ska gå in och svara i dem panterophis?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, alla svar var inte med glimten i ögat utan en del var rena fantasier som inte har någon verklighetsförankring och det var det jag störde mig på, att folk presenterar fantasier som fakta.

Gylfen skrev:
Jag vet inte vad som är mest korkat, att ta det folk här skriver på allvar eller att ifrågasätta det folk skriver för att det kan tas på allvar.

Jag tar ytterst få på den här sidan på allvar, någonsin...

309
240
Gogs:
Hahahaha vad lever du i för fantasivärld panter?
Ditt svar har ju ingen verklighetsförankring heller =P

"presenterar fantasier som fakta" jo för det var ju preciiiiiiis det de gjorde =P

353
317
panterophis:
Gogs skrev:
Hahahaha vad lever du i för fantasivärld panter?
Ditt svar har ju ingen verklighetsförankring heller =P

"presenterar fantasier som fakta" jo för det var ju preciiiiiiis det de gjorde =P

Det var vissa här som gjorde det, ja.. Men det är inget ovanligt :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 6
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild