Exo-Terra fogger

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

347
220
Newton:

www.herperschoise.se/product.html/fogger?category_id=52

Är den bra?

Låter den mycket?

Ja, är den värd sina 350 riksdaler? ;)
Finns det en annan, mer prisvärd som jag ska köpa?

Vill ha en enkel, smidig och inte svindyr fogger.

2966
1648
Hoggaforfan:
Funkar bra, låter inget ca 1 månad sen låter den fortfarande inget och funkar inte heller :-P
Jag vet tyvärr ingen som är bra av egen erfarenhet men du kan ju kolla in Pondteam.se, jag har börjat fatta tycke för derans grejer. Verkar som biligt men bra märke.

347
220
Newton:

Hoggaforfan skrev:
Funkar bra, låter inget ca 1 månad sen låter den fortfarande inget och funkar inte heller :-P
Jag vet tyvärr ingen som är bra av egen erfarenhet men du kan ju kolla in Pondteam.se, jag har börjat fatta tycke för derans grejer. Verkar som biligt men bra märke.

Haha! Verkar inte vara något av ET's tekniska saker som är bra öht? :p

Ska kolla på sidan!

Tack för tipset!

347
220
Newton:

Fast man kunde ju inte beställa direkt från sidan..

Jag får kolla om man kan hitta den hos någon återförsäljare de listar :)
Hittade en passande!

2966
1648
Hoggaforfan:

Nej, jag är anti-Exo Terra av en anledning. Derans elgrejer rör jag inte.
Kollade lite och Pondteams kostar 265:- på www.dammbutiken.se/index.php?main_page=product_info&products_id=363

Jag hade även skarpt rekommenderat dig en flytring om du inte kan kontrollera djupet exakt (typ en liten damm i ett vattenfall)
www.dammbutiken.se/index.php?main_page=product_info&products_id=1085&zenid=qh3mb4h7a4evucohc705loq2g3

347
220
Newton:
Hoggaforfan skrev:
Nej, jag är anti-Exo Terra av en anledning. Derans elgrejer rör jag inte.
Kollade lite och Pondteams kostar 265:- på www.dammbutiken.se/index.php?main_page=product_info&products_id=363

Jag hade även skarpt rekommenderat dig en flytring om du inte kan kontrollera djupet exakt (typ en liten damm i ett vattenfall)
www.dammbutiken.se/index.php?main_page=product_info&products_id=1085&zenid=qh3mb4h7a4evucohc705loq2g3

Kaaanon! Precis den jag var ute efter :)
Tack så jättemycket för hjälpen! :)

2966
1648
Hoggaforfan:
Lugnt :-)

163
34
Danne:

Lånar tråden lite, hoppas det är lugnt.

Har någon erfarenhet av denna modell? herperschoise.se/product.html/magic-fog?category_id=52

Vad jag förstår är att många går sönder snabbt, vill gärna ha en som håller. Så, vad sägern ni?

347
220
Newton:
Danne skrev:
Lånar tråden lite, hoppas det är lugnt.

Har någon erfarenhet av denna modell? herperschoise.se/product.html/magic-fog?category_id=52

Vad jag förstår är att många går sönder snabbt, vill gärna ha en som håller. Så, vad sägern ni?

Vad jag har hört ska den vara bra och prisvärd.

Medlem i DHF
1084
778
Westman:

www.kjell.com/sortiment/hus-halsa-fritid/kropp-halsa/luftfuktare/rubicson-luftfuktare-reglerbar-p40446

Funkar nog likabra :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild