Skäggagam kräks

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Tycker de är kul att folk som kommer in och klagar på en tråd och ändå inte bidrar till nånting? 

Har du inget relevant att skriva så skriv inget?? Hanteringstrådar kanske inte är så roliga... men de håller ju sig iallafall till ämnet?

51
35
Suzzieg:
Taggen har fått behålla maten han åt igår morse :)

353
317
panterophis:
Suzzieg skrev:
Taggen har fått behålla maten han åt igår morse :)

Skönt att höra :) hoppas att det håller i sig

166
54
Leoleopardgecko:
Två av mina ödlor har kräkts. Den ena på grund av stress precis efter den hade ätit. Den andra på grund av att han åt för snabbt. 
Händer det upprepade gånger så bör man då ta det lite allvarligare.

Jag har väntat ett par dagar tills jag givit mat igen. Men skönt att han mår bättre och att du fanns i butiken just då tjejen var där :)

444
153
jpson67:
När ni skriver inlägg till nån som behöver hjälp, försök då hålla god ton och inte bli arga det hjälper inte ett skit, vi har alla olika erfarenhet om olika problem som uppstår med djuren.

Fantastiskt kul att Taggen käkat, nu håller vi tummen för att den får vila och smälta sin mat i lugn och ro, håll oss gärna uppdaterade till du känner att han funkar bra som vanligt

51
35
Suzzieg:
Vi har minskat på maten som veterinären sa och hittills har han fått behålla maten. Vi vet ju inte vad och hur mycket han har ätit hos föregående ägare. Vet bara att han var väldigt hungrig när han kom till oss och att vi troligtvis har gett honom för mycket. Jag fortsätter att uppdatera hur Taggen mår :)

544
425
Gibblo:
Suzzieg skrev:
Vi har minskat på maten som veterinären sa och hittills har han fått behålla maten. Vi vet ju inte vad och hur mycket han har ätit hos föregående ägare. Vet bara att han var väldigt hungrig när han kom till oss och att vi troligtvis har gett honom för mycket. Jag fortsätter att uppdatera hur Taggen mår :)

Skönt att höra att det går bra, vi hejar på taggen :)

444
153
jpson67:
Gott att det verkar lösa sig då.

160
91
turboadde:
Förstår inte alla kommentarer här. Tyckte patch kommentar var bra. Det är väll solklart att man ska hantera ett sjukt djur så lite som möjligt?
Även om jag inte delar alla hans åsikter och tycker att han ofta haft "Kaxig" attityd mot dom som inte tycker lika i andra trådar. (Men dom roligaste är nog tomtarna som alltid måste försvara han och måste kommentera hur bra han skriver :).)
så tycker jag hans kommentar var 100% seriös och med bra ton men kommentarerna efter var ju bedrövliga av andra...

I alla fall för att bidra med lite mer :). Det kan vara bra att ge dom mat ganska tidigt så dom har bra tid på sig att ligga på solplatsen och kunna smälta ner maten så dom inte ligger på natten med proppfull mage och inte smälter den lika bra.
Man kan lätt bara mata varannan dag med insekter och alltid ha grönsaker och vatten i varje dag 

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Tack tror jag... men tycker inte alls jag är kaxig :) 

Jag är skittrevlig egentligen :P

Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild