Skäggagam kräks

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7

Medlem i SHF
537
750
Patch:
Ja prata med henne! Hennes utländska veterinärer kan säkert hjälpa dig

504
396
Crippa:
Det är ingen slump heller att det är samma killar som sitter och skriver onödiga kommentarer. Ge er något gång, har ni inget bättre för er om dagarna? Man undrar ju..

353
317
panterophis:
Välkommen hit crippa, har du något bra att tillföra tråden eller är du bara här för att kritisera folk?

Medlem i SHF
537
750
Patch:
Nej Crippa.... Djurens hälsa är helt klart viktigare för mig än mycket annat?

353
317
panterophis:
Patch skrev:
Nej Crippa djurens hälsa är helt klart viktigare för mig än mycket annat?

Agreed

Medlem i SHF
4045
5096
Jonas_:

Suzzieg skrev:
Lägger nog ner terrariedjur! Trött på människor som vill pracka på folk sina idéer om vad som är rätt och fel! Tack och hej för mig! En som tänker fortsätta hantera sina djur!

Väldigt tråkigt om du väljer att lämna hobbyn pga några dumma kommentarer, kommer alltid finnas folk som formulerar sig konstigt, eller uttrycker sig klantigt, tycker man ska stå på sig lite mer men det är min högst personliga åsikt :) Ingen skulle få mig att lämna hobbyn med några kommentarer iaf! 

Hoppas det löser sig med ödlan & dina nästa erfarenheter blir positiva inom hobbyn. 

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Vart i den här tråden har det vart dumma kommentarer? 

Alla här har väl försökt hjälpa henne? Utom Crippa kanske som faktiskt inte bidrog med nått

51
35
Suzzieg:
Det är väl självklart att vi inte plockar med honom nu när han är krasslig! Taggen har i alla fall ätit lite idag. Kräks han igen blir det besök hos veterinären och lite prover.

Medlem i SHF
537
750
Patch:

Låter jätte bra det! :)

Håll oss uppdaterade

741
681
Binks:
Haha alltid när någon nämner något om "hantering" så resulterar de i 80% av trådens inlägg handlar om "om man ska eller inte ska".
Borde läggas in nån sorts censur så fort nån skriver något om de så trådarna kan fortsätta som de var tänkt.

Själv ska jag gå och bada och tvåla in mina ormar nu, sen smörja in dem i revaxör.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 7
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild