Sökes reptilbutik i och runt Helsingborg

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5

2052
780
psyjoh:
Arken zoo på stattena har lagt ner sin reptil del. Har endast lite tillbehör. Man kan dock beställa en del genom dem. Avråder dock från deras foderinsekter då dem ej matas ordentligt. Får endast nåt litet nån gång ibland och syrsorna såg nästan sjuka ut sist jag köpte där. 

232
95
anamidnatt:
Ah, var ett tag sedan jag var där, Har bara köpt zophobas och möss där och de har sett okej ut. Men ja, så som de förvarar dem så ser det ju inte ut som att de får speciellt mycket mat.

2052
780
psyjoh:
Jag frågade tjejen jag handlade av vad syrsorna fick och det var endast en fuktig disksvamp och någon enstaka vindruva eller salladsblad nån gång ibland när där blev över. Zoophobas och mjölmask kan jag köpa där dock. Men dem har en rätt lång lista om man vill beställa ödlor. Hade nog ändå kollat med ormar o sånt i första hand. 

159
55
Rille2005:
tack för alla tipsen!
Verkar som att det är till Ormar o sånt man ska bege sig för att hitta sina ödle tillbehör :-)

232
95
anamidnatt:
Altså, ja, det beror ju helt på, behöver man bara en skål eller grotta eller typ termometer eller ngt akut så funkar ju arken, annars är ormar o sånt bäst utan tvekan :) 

159
55
Rille2005:
vad är nu öppettiderna hos Ormar & Sånt? tänkte köra dit idag :-)

2052
780
psyjoh:
Dem öppnar 10 eller 11 tror jag. 

2052
780
psyjoh:
Var i hbg bodde du? 

159
55
Rille2005:
psyjoh skrev:
Dem öppnar 10 eller 11 tror jag. 

jasså är du helt säker?
Hittade ett annat forum där det stod 13:00 - 18:00 och det var dem själva som skrivit dessa tider.
Fast det var i för sig 7 år sedan det skrevs hehe...

reptinet.communityisland.com/modules/2/Forum_posts.aspx?portal=reptinet&PortalsModulerID=39&CatID=128&ThreadID=26911

1685
794
fluffis:
Rille2005 skrev:

jasså är du helt säker?
Hittade ett annat forum där det stod 13:00 - 18:00 och det var dem själva som skrivit dessa tider.
Fast det var i för sig 7 år sedan det skrevs hehe...

reptinet.communityisland.com/modules/2/Forum_posts.aspx?portal=reptinet&PortalsModulerID=39&CatID=128&ThreadID=26911

Ring till butiken och fråga!
Logga in för att posta i forumet
Sida av 5
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild