Förslag hittills

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45

1159
626
Temla:

Joggas förslag är toppen - att kunna ladda ned visitort eller reklamblad och dela ut där man tycker det behövs. 

347
310
panterophis:

anders har skickat visitkort till mig flera gånger som jag har delat ut

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:

Jag skickar gärna visitkort om de kommer till användning :) Så ni som känner till butiker eller liknande där de skulle kunna passa får mer än gärna be om ett gäng.

Jag kan såklart även fixa så att det går att skriva ut egna affischer och visitkort med.

Riktigt bra tips :) Och jag uppskattar såklart jättemycket att folk hjälper till att sprida sidan!

44
6
mammut02:

Jag undrade sidan har ju lista på vanligaste arterna kan den inte ha lista på ovanligaste arterna också. mvh mammut02

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:

Efter en del övertalning av min lokala zoo-handlare ligger nu också där terrariedjur.se visitkort :) och dom verkar vara populära av högen att dömma :) 

anders du gör ett kanonjobb tycker jag och många andra! Men samtidigt är det vi alla medlemmar på siadan som kan "forma" den åt det håll vi vill ha den, både utseendemässigt kanske men även innehållsmässigt, vi är på god väg till någonting riktigt bra tror jag men det tar tid att bli störst & bäst, fråga bara mig jag vet :P hehe

Något jag fortfarande stör mig på..mindre ibland, väldigt mycket ganska ofta :) är att man inte kan välja bort att se när någon annan kommenterar samma bild som jag kommenterat, skulle kunna se ut på samma sätt som när man väljer att följa en tråd, att man klickar i om man vill se fortsatta kommentarer på bilden eller inte bli meddelad. Annars är jag väl nöjd med hur sidan ser ut :D

44
6
mammut02:

Jag håller också med om jonas ide :)

1685
794
fluffis:
När man i forumet går in under tex ormar och sen ska söka så tycker jag att man inte ska behöva välja kategori ormar igen så att säga. Är man redan i en underkatergori så vill jag att den ska vara förifylld i söken.

268
19
Iguania:
Det går inte att lägga upp bilder i galleriet via surfplatta eller mobil. Antingen så roteras bilden eller så trycks den ihop. Skulle vara riktigt trevligt om detta gick att göra eftersom det underlättar ganska mycket och jag antar även att det är fler än jag som ofta är inne på sidan på dessa sorters enheter:)

Administratör
Medlem i SHF, SmHF
2694
2512
anders:
När den senaste uppdateringen som släpptes idag har landat lite, och jag fixat eventuella buggar som detta medfört så kommer nästa fokus ligga en hel del på att mobilanpassa sidan.

268
19
Iguania:
Okej, perfekt:) Egentligen tycker jag att sidan annars fungerar bra, det flyter på bra och man kan använda de flesta funktionerna, iaf på ipaden. Det gjorde det på Iphone innan också, tills IOS 7 kom, men det är ju pga safari som krånglar.

Däremot så kan man inte byta rad nu när kortkommandona i chatten ändrades. Sidan läser ju av Apples "retur"-knapp som enter och då skickas meddelandet iväg istället. Att använda sig av flera knappar samtidigt går ju inte på surfplatta så det går inte att använda sig utav shift+enter/retur.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 45
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild