Problem med terrarium :-)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9

903
510
Evanjeline:
Han brukar nöja sig med en åt gången och äta ofta istället. Jag har haft så han har tillgång till daggeckopulver eller smoothie 60% av tiden ungefär, sen får han insekter vare eller varannan dag.

15
3
haninge:
Vad är det för smoothie du ger evanjeline?

903
510
Evanjeline:
Olika. Proviva shots man kan köpa med vilda bär eller något, älskar alla djur, har gett honom lite sådant ( vetrinär sa bakteriekulturen var ok för reptiler) Bara sånna man kan köpa i affären. Det är bara lite för det är gott, och för variation i dieten, mest är det repashys daggeckodiet som jag använder utöver insekterna.

2052
780
psyjoh:
Nu ser man att det rör på sig när man lyser. Kan se i det ena ägget men ej i andra. Man vet ju inte riktig t när dem e lagda heller så det kanske är kläckning snart. Ni som har erfarenhet av detta, äggen som är i samma kull, kan det gå olika lång tid mellan kläckningarna?

Medlem i DHF
875
307
tenebrosa:
Har varit ungefär samtidigt hos mig

2052
780
psyjoh:
Någon av er som hittade ägg ungefär samtidigt som mig som fått sina kläckta än?
Hittade mina 4/5 så det är ca. 60 dagar nu. Ser dem tydligt när man lyser äggen. 

2052
780
psyjoh:
Mitt första ägg kläcktes precis :)

2052
780
psyjoh:

2052
780
psyjoh:
Kollar äggen varje morgon och där var inget imorse. Nu när jag kom hem från stan så såg ena ägget konstigt ut och jag öppnade och den lille rackaren hoppade ut. Fick jaga henne. Hon hade fortfarande öms eller vad det var över kroppen som hon fick av sen.

Tempen har legat mellan 29-34 ovanpå lysrampen där dem stått. 

2052
780
psyjoh:
Ett temporärt litet terrarie :)
Jämför med pepsikorken så fattar ni hur liten denna bebis är hehe
Logga in för att posta i forumet
Sida av 9
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild