Djuraffär som inte sköter sina djur.

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 10

48
14
nasicus:
Bra jobbat MathiasNordstrom!
Årets goda gärning. 
Väldigt skönt att veta att våra myndigheter gör sitt jobb ordentligt ibland.
Undrar dock vad som hände med dom stackars djuren...

2
1
Pernilla:
vill bara berätta att ägaren skrivit på sin fb sida att de har öppet som vanligt

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Mycket bra MathiasNordstrom! Nu fick du stor guldstjärna av mig :)

Pernilla skriv på dennas sida vad som egentligen hänt & hur verkligheten ser ut för butiken, annars är det risk att människor blir lurade att köpa djur av personen.

Vilken facebook sida pratar vi om? Jag går gärna in och skriver sanningen!!

Jag kanske missat det i tråden men det nämns inte vilken butik det handlar om här va? :)

Mvh Jonas Gavlen

46
27
MathiasNordstrom:
Jo den heter Zoolefteå. De har förbud att sälja djur. Om dom fortfarande gör det är det ingenting jag kan styra över.

46
27
MathiasNordstrom:
När man söker efter deras Facebook sida hittar man inte någonting, känner du ägaren pernilla? Tänkte om det var på deras privata.

1275
1725
Falk:
Höjer en tumme för dej Mathias

1244
472
leedragon:
varför pratar man inte direkt med  ägaren och personalen istället för att anmälla?

46
27
MathiasNordstrom:
Lee, detta har vi diskuterat tidigare. Då anställd tidigare tappat tillstånd och det är såhär pass grovt så anmäler jag. That's it.

Medlem i SHF
4043
5092
Jonas_:
Läs tråden så förstår du varför leedragon.. Jag hade agerat precis som dig MathiasNordstrom :) Fler borde följa ditt exempel istället för att bara klaga i massa forum på internet :) grymt jobbat åter igen!

238
14
Regnskog:
Onödig kommentar leedragon
Logga in för att posta i forumet
Sida av 10
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild