Rhacodactylus leachianus, Yate, Type C

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

504
396
Crippa:
Tro mig Ferdo jag har försökt förklara för honom 10 gånger att han inte har en Yate, tippar på en henkeli mix av något slag!
Som Ferdo säger så är det rätt svårt att få tag på Yates, rent av omöjligt i Sverige!
Honor växer snabbt och när det kommer till de mindre lokaliteterna så växer de snabbare så kan vara därför hon väger så mycket trots sin unga ålder. Försöker inte hacka på dig Kakmonstret men är det ödlan du menar i ditt album så är det tyvärr ingen Yate men hoppas du hittar vad du söker!

504
396
Crippa:

Här är ödlan du tycker är en Yate!

Här har du en Yate. Rätt stor skillnad på dessa så mitt tips är att du inte köper en Yate till din Hona för då kommer du ha en Leachianus mindre då det är så stor vikt skillnad!

4
1
Ferdo:
Sen är också Yate något annat och Type C helt annat, om det är en Type C x Yate då skriver man det.

Medlem i SHF
241
342
Kakmonstret:
Crippa, sist vi diskuterade sa jag att jag insett att typ C och Yate inte går ihop, Yate är av typ A. Har ändrat det på min sida med.
Yate ser den inte ut som.
Däremot stämmer allt in på Type C.
Skulle det vara en Type C x Yate så har den inte fått något Yate-utseende i alla fall.
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild