snart hamm :)

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

ska bli så jävla skönt att åka dit igen :)
håbes att se en del av er där...

www.reptilgrottan.se/

270
80
Mjos:

Jag kommer!! Jag får väl se om jag hittar någon gorilla där inne :S  

Har du något proffs-tips, du som varit där innan? När bör man ställa sig i kön tex? :)

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

jag kan köpt band ...så man slipper att stå i kö...men annars är det ca 2 timm kö.

ett tips är om du se något du vill ha så köp det innan det forsvinnar....vill du tänka en stund så skriv upp bords nr annars hitter du inte det igen.

270
80
Mjos:

Tack för tipset! Var köper man sådana band?

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

då måste man ha bord på mässen....( eller känna någon som har ett extra sådan )

Medlem i SHF, SkHF
100
127
kent:

haha jag va inne på din sida och kolla ....det är en hel del du har skaffat dig på kort tid.....kan bli farligt for dig att åka till hamm ;)

vi kör på natten och är i hamm tidligt på morgen den 14 dec sen åker vi direkt hem efter mässan.

det tar bara 5 timm upp till båten

270
80
Mjos:

Och vi åker dagen innan och stannar över på hotell. Känns som det skulle behövas en natt efter också men djuren behöver ju komma till bättre boende :)

Jaaa jag veeet! Jag är helt såld på detta.. Har fastnat för dessa otroliga insekter som finns!

2 timmar köende då alltså.. Usch 

Eller du kanske skulle kunna smuggla in oss i en stor låda? Vi är 4 st :P

18
1
chatterbox:

Kanske fel att skriva in detta här, men men. Tänkte höra om någon kör i närheten av Blekinge som skall dit? Ifall man skulle kunna skicka en beställning, pm:a isåfall.

163
34
Danne:

Är det den 14 dec? Ska tyvärr inte dit :(

270
80
Mjos:

Japp! 14/12.. Har aldrig varit där men det ska bli så spännande!

Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild