Malmömässan

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 3

593
551
Redfoot:

Då var den mässan förbi. Själv hämtade jag en kläckare och och fick ett trevligt samtal med Fluffis, kul att träffa och tala med andra på forumet.

64
41
Hymenopus:

Liten mässa men trevlig. Jag köpte lite växter, syrsor och sånt. Inte så mycket djurinköp som lockade dock :( Hade gärna sett lite fler grodarter.

274
148
Flosker:

Hörde att HC inte fick komma?

242
30
Blues:

Jo det var en liten mässa blev lite geckomat,syrsor,orkideer o en 0,0,1 Eurydactylodes agricolae.

1685
794
fluffis:

Jag kom hem utan djur som planerat och med några tillbehör. Tyvärr hade ingen Aspen snake bedding och det kan jag iofs förstå eftersom det knappt är någon som använder det till sina ormar men jag ville ha det till mina gerbiler. Jag träffade på och snackade med supertrevliga Redfoot :)

242
30
Blues:

Letade oxå efter Aspen snake bedding till Trynsnoken.

242
30
Blues:

Ornata ja det var dålig stil blir för min del att bojkotta den mässan.

Medlem i GHF
646
417
Jimmy:

Det är väl Tropikhuset i Malmö som arrangerar mässan och vill förbättra sin egen försäljning på detta högst tvivelaktiga sätt.

Man kan tycka att någon av Skånes föreningar skulle kunna arrangera en rättvis mässa där ALLA med rena kort är välkomna? Bara en tanke.

82
16
Bremnes:

Det är INTE tropikhuset som arrangerar mässan. Så de har inget med det att göra.

Bara så ni vet innan gissningarna spårar ur......

1685
794
fluffis:

Jag hade och gärna sett HC på mässan!

Men, ärligt talat så trodde jag att det var normalt att man måste göra såhär. Jag ser det mer som att det är arrangörernas jobb att ordna så att det blir en rättvis och trevlig mässa även för besökarna. Hade det bara varit bord efter bord med tillbehör så hade det gnällts för det och blivit färre besökare. Och man förstår ju själv att mässan är menlös utan besökare. Det går nog aldrig att göra alla nöjda.

Logga in för att posta i forumet
Sida av 3
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild