Normalfärgad?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

194
16
hambergaren:

Det finns hur mycket olika morpher som helst på leopard gecko. Är detta en normalfärgad?

353
317
panterophis:

vad har säljaren sagt att det är...?

Hanna:

Ja, normalfärgad. Men kan ha dolda het:s. Dock ser den ganska mörk ut, har den nog varmt eller är det öms på g?

194
16
hambergaren:

Säljaren visste inget om det då den var hos några som hade ganska dåliga kunskaper. Då de haft terrariet stående vid ett element för att få upp temperaturen.

Hon har nyligen ömsat. temperaturen ligger mellan 35-38grader på solplatsen. sen är det från 24 grader på den kalla sidan och upp till 30 grader på den varma sidan.

1159
626
Temla:

Är inte 35 grader absolut max för en leopardgecko? Det har åtminstone jag läst. 

Hanna:

Ser ut att ha haft problem med ömset stackarn :( Förhoppningsvis får hon fin och klar färg snart. :)

194
16
hambergaren:

Jo jag läste de på terrariedjur.se om att det ska vara max 35grader. Men hittat andra sidor som säger upp till 40 grader.

jaa hon hade endel skinnkvar när jag hämtade henne så har haft ganska hög fuktighet med bad så nu har allt lossnat som tur är. :)

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild