Ingen utbytbar säkring på HabiStat Digital Temperature Thermostat

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

16
4
Peaceful:
Hej,

Köpte en HabiStat Digital Temperature Thermostat - Dag/Natt - 600 W förra året och den togs i bruk för cirka en månad sen.

Nu när jag kom hem såg jag att displayen var helt svart.

Kollar man instruktionsbladet samt butiken som jag köpte ifrån så visas bilder på att man kan byta säkring.

Men på den kopplingsdosa jag fick är det ej en sådan.

Nån som har liknade?

Bara att reklamera men hur fan ska mina grodor må nu när jag inte kan få upp värmen?

Medlem i SkHF
1129
1358
NellyNiklas:
Peaceful skrev:
Hej,

Köpte en HabiStat Digital Temperature Thermostat - Dag/Natt - 600 W förra året och den togs i bruk för cirka en månad sen.

Nu när jag kom hem såg jag att displayen var helt svart.

Kollar man instruktionsbladet samt butiken som jag köpte ifrån så visas bilder på att man kan byta säkring.

Men på den kopplingsdosa jag fick är det ej en sådan.

Nån som har liknade?

Bara att reklamera men hur fan ska mina grodor må nu när jag inte kan få upp värmen?

Har de ett modellnummer på termostaten? Känns märkligt att den inte skulle ha en säkring. 

16
4
Peaceful:

Medlem i SkHF
98
57
Kenneth58:
Har du köpt av Cyberzoo, ta ner pdf instruktionerna eller bara ring till dom.

Jag har säkring til min, men några år äldre.

211
109
Norrby89:
Köp en ny bara, mins jag rätt så är dessa bara billiga Kina pryttlar med ny klisterlapp på (gick förut att köpa exakt samma under andra namn på ebay/aliexpress för en bråkdel av priset) 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild