Skjutglas list

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

28
7
Daniel79:
Verkar vara få som har... 
Vet ni någon billig leverantör? 

Mvh Daniel 

507
216
David:
Senast jag köpte var från tropiskarum utanför halmstad men då bor jag ganska nära så behövde inte fraktas.
Vet att www.tropic-shop.de har., men frakten är så dyr så det blir orimligt.

Medlem i SkHF
92
54
Kenneth58:
Åled hadde, Terrariebyggarna, glasgubbe istort sett varsomhelst har eller kan beställa hem.

5544
4226
Tropfrog:
Jag letade själv för några år sedan i mitt närområde. Flera glasmästare hjälpte mig att räkna på det. Alla kom tillbaka och sa att det var en minimibeställning på 200 meter och att det inte var lönt för dem att ta hem för de två metrarna jag behövde.

Om inget har ändrats så är vilken glasgubbe som helst ingen bra lösning.

Jag åkte till tropiska rum och handlade, fin butik och trevlig ägare.

Mvh
Magnus 

507
216
David:
Jag har samma upplevelse som topfrog, brukar inte vara något de flesta glasmästare har. Är ju i regel ingenting som de använder i vardagen.

740
389
Johnexotics:
Cyberzoo 

6
2
Mikael0436:
Hornbach har billigt, Styrskensprofil kallar dem det 107kr för uppe och nere 2meter.

89
86
testudo_H:

Jag beställde via glasmästaren i vår stad och då i stål/plåt och vit färg. De fick hem det på nån dag bara.
I mitt ena terrarium ville jag ha för tre skivor.

28
7
Daniel79:
Mikael0436 skrev:
Hornbach har billigt, Styrskensprofil kallar dem det 107kr för uppe och nere 2meter.

Vet men frakt på 400kr

5544
4226
Tropfrog:
Jo, precis. Långa paket är dyra att frakta kan också vara en anledningvarför grosisterna väljer att ha minibeställningar. Hur lång behöver du?

Mvh
Magnus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild