Frysfoder hjälp

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2

5
3
Aron_varg:
Var köper ni era frysta råttor/möss? Ska skaffa mjasorm men vet inte var man ska få tag i frysfoder. Uppskattar all hjälp :D Föredrar hemleverans också

220
278
Lordguras:
Finns massa på köp och sälj sidan 

5
3
Aron_varg:
Lordguras skrev:
Finns massa på köp och sälj sidan 

Jo visst ^^^'' Men vill ha ett ställe där jag vet finns och man kan köpa när som. Så att man inte får panik att det inte finns till sin orm.

Medlem i SkHF
89
54
Kenneth58:
Finns i dom flesta djuraffärer

220
278
Lordguras:
Aron_varg skrev:

Jo visst ^^^'' Men vill ha ett ställe där jag vet finns och man kan köpa när som. Så att man inte får panik att det inte finns till sin orm.

Terrariebyggarna har så du kan beställa hem, sen kan du ju bunkra på mässorna så du har och slipper stressen att leta 

Medlem i SHF
36
17
realbosselarsson:
Var bor du?

Jag köper på mässan i Södertälje som är nu 25/1. Bor du inte här i krokarna så finns det kanske andra mässor.

Det kan finnas i djuraffärer men i alla fall för mig så var utbutet inte så stort och det var mycket dyrare (än att köpa på mässa). Det var faktiskt en tjej i djuraffären som tipsade mig om mässan när vi precis skaffat orm.

Tillägg: Skåne reptilfoder är det jag brukar köpa av.

Medlem i SHF
4049
5100
Jonas_:
Skånereptilfoder AB skickar frysfoder. Jag har varit nöjd med leveranserna dom få gånger jag beställt därifrån.

Medlem i GHF
647
417
Jimmy:
Nu var det längesen jag behövde vara där, men Arken Zoo har iaf haft det i sitt sortiment. Väldigt dyrt har jag för mig, men funkar ju vid behov.

82
34
09an:
beror ju på vart du bor, cyberzoo säljer, göteborg zoologiska säljer också.

5495
4199
Tropfrog:
Ts efterfrågade säljare som skickar. Då spelar var man bor mindre roll :)

Men jag håller med. Har man en bra och seriös reptil specialicerad butik i närheten så tycker jag att man skall stötta den och handla där. Synd bara att de är så få. Efter att herpers lade ner så räknar jag till två i hela landet.

Mvh
Magnus
Logga in för att posta i forumet
Sida av 2
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild