Burkar för att packa insekter i

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

6
0
Bladh:

Jag undrar om någon har ett bra inköpsställe för de här burkarna? Lokala butiken vill ha 10:-/st och minsta köp är 50st. 

 


6
0
Bladh:
shop.imazo.se/products/sC0_G

Medlem i SHF
64
9
fmiaou:
JAg har precis beställt från kontorsgiganten, burk med lock som går att använda flera ggr, ca 3,80 st. 50-pack.

30
7
noninen:
Duni säljer billiga plast lådor i diverse storlekar, ca 1-2 kr styck (beroende på storlek). 
Jag tycker dem är toppen, dock får du göra lite lufthål själv. Men de är lätt fixat med en kartnål! Tycker även de är lite tåligare än de 'vanliga' plast askarna. Vilket gör de lättare att skicka och man behöver inte oroa sig att locken råkar åka av. 

Tex dessa, om de är stora nog till det du söker :) 

www.shop.duni.se/sv/artiklar/plastlada-250ml-2.html

+

www.shop.duni.se/sv/artiklar/plastlock-6.html



www.shop.duni.se/sv/artiklar/plastlada-750ml.html

+

www.shop.duni.se/sv/artiklar/lock-7.html

6
0
Bladh:
noninen skrev:
Duni säljer billiga plast lådor i diverse storlekar, ca 1-2 kr styck (beroende på storlek). 
Jag tycker dem är toppen, dock får du göra lite lufthål själv. Men de är lätt fixat med en kartnål! Tycker även de är lite tåligare än de 'vanliga' plast askarna. Vilket gör de lättare att skicka och man behöver inte oroa sig att locken råkar åka av. 

Tex dessa, om de är stora nog till det du söker :) 

www.shop.duni.se/sv/artiklar/plastlada-250ml-2.html

+

www.shop.duni.se/sv/artiklar/plastlock-6.html



www.shop.duni.se/sv/artiklar/plastlada-750ml.html

+

www.shop.duni.se/sv/artiklar/lock-7.html



Hur är locken? Jag står på en del mässor och vill gärna ha klar plast i locken. Svårt att se på bilderna från Duni. Annars var priset helt rätt på artiklar och frakt. 

30
7
noninen:
Vart ett tag sedan jag hade just dem, men man ser absolut vart som är i dem osv! Man ser ju bättre igenom locket då de ju är ribbad kant på vissa av dem, så på sidan syns de inte lika bra som igenom locket (även om man fortfarande absolut kan se vad som är i utan problem). Vågar inte säga om de är exakt lika klara som de klassiska små askarna för insekter som brukar användas på mässor dock. 

Men de runda lådorna de säljer är hur klara som helst.

3
3
Pappatnt:
shop.th-terra.de/en/

Där finns allt du behöver till överkomliga priser och snabb leverans :)
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild