Pangea: Vart tog det vägen?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

11
1
Svalan:
Nån som vet om man fortfarande kan få tag på Pangeas gecko diet utan att behöva beställa från deras hemsida och behöva betala typ 500 spänn?

5442
4171
Tropfrog:
Kan det månne vara en av de produkterna som innehåller animaliska biprodukter som är förbjudna inom EU, men som Storbritannien hade någon form av undantag för? Möjligheten att köpa dem försvann när GB lämnade EU. I såna fall lika bra det, inte mycket lönt med regler kring livsmedelssäkerhet om ett land har undantag och distribuerar inom resten av unionen. Det finns andra produkter som är likvärdiga.

Mvh
Magnus

Medlem i SkHF
368
438
AlexGustavsson:
Distributören för Europa är ett företag i Storbritannien. I och med brexit blev det i, alla fall för min del när jag hade butik, inte längre någon ekonomi i att köpa in produkterna. 

95
75
Nina_Fiji:

hej jag köper Pangea från den här sidan. Dom har tyvärr gått up ganska mycket i pris. Men minna ödlor prefererar dom så vad ska man göra!  

www.dekammieshop.nl/en

11
1
Svalan:
Nina_Fiji skrev:
hej jag köper Pangea från den här sidan. Dom har tyvärr gått up ganska mycket i pris. Men minna ödlor prefererar dom så vad ska man göra!  

www.dekammieshop.nl/en

Tack så mycket!:)

5442
4171
Tropfrog:
Prefererar. Interesant ord :)

Ibland tänker jag att det våra djur föredrar att äta inte med nödvändighet är det bästa för dem. Själv gillar jag pizza och öl, trots att jag vet att det inte är bra för mig :)

Men bra att det inte är en sån produkt som stoppats helt pga djurbiprodukter.

Mvh
Magnus 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild