Syrsor on line?

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

46
7
doohan:
Tyvärr har Herpers Choice gott i konkurs, vilket är väldigt tråkigt då Magnus och Bella var väldigt kunniga och hjälpsamma. 

Det innebär tyvärr att jag inte vet vart jag ska få tag på levande foder så som syrsor och gräshoppor, Kikade på Pangdubia och Reptopia, men dom har varken syrsor lr gräshoppor, Det står att dom har slut.

Har ni tips på andra sidor så vore det toppen 

191
217
Imori:
doohan skrev:
Tyvärr har Herpers Choice gott i konkurs, vilket är väldigt tråkigt då Magnus och Bella var väldigt kunniga och hjälpsamma. 

Det innebär tyvärr att jag inte vet vart jag ska få tag på levande foder så som syrsor och gräshoppor, Kikade på Pangdubia och Reptopia, men dom har varken syrsor lr gräshoppor, Det står att dom har slut.

Har ni tips på andra sidor så vore det toppen 


Hej! Ja, HC:s öde är väldigt ledsamt.

I Uppsala borde butikerna Zoo.se och Djur-Hobby kunna ha foderdjur. Aldrig varit inne i dessa och frågat själv men Zoo.se hade iaf. både stora och små syrsor i butiken i Barkarby i veckan, trots att hemsidan säger ej i lager.

Online har jag själv precis provat beställa redrunners från grevenreptiles.se, återstår att se hur det går.

Hoppas det löser sig smidigt med föda åt dina djur.

54
39
Spikedreptiles:
doohan skrev:
Tyvärr har Herpers Choice gott i konkurs, vilket är väldigt tråkigt då Magnus och Bella var väldigt kunniga och hjälpsamma. 

Det innebär tyvärr att jag inte vet vart jag ska få tag på levande foder så som syrsor och gräshoppor, Kikade på Pangdubia och Reptopia, men dom har varken syrsor lr gräshoppor, Det står att dom har slut.

Har ni tips på andra sidor så vore det toppen 

reptilia zoo har sedan finns också uromastyx.se


Mvh Jonatan

46
7
doohan:
Spikedreptiles skrev:

reptilia zoo har sedan finns också uromastyx.se


Mvh Jonatan


reptilia zoo säljer bara i butik sedan dom slutat skicka foder. uromastyx har tyvärr inga syrsor ... Men tack för tips
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild