Uppfödare majsorm i Örebro

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

3
0
Miamia:
Jag undrar om det finns nån som föder upp majsorm i Örebro 

5249
4010
Tropfrog:
Det är klart som korvspad att det finns. Det är en vanlig art och en hyggligt stor stad. Håll koll på köp och säljavdelningen. När folk har djur över brukar de hamna där.

Mvh
Magnus 

3
0
Miamia:
Det är det jag har gjort och inte hittat någon även kollat på andra ställen så tänkte kolla här om nån känner till nån uppfödare jag kan höra av mej till.

5249
4010
Tropfrog:
Jag förstår hur du tänker. Men efter flera år i detta forumet kan jag bara konstatera att såna frågor så gott som aldrig får de svar som förväntas.

Så gott som alla som föder upp reptiler i Sverige gör det på hobbynivå och tar en enstaka kull då och då. De lägger ut ungar när de har till salu. Däremellan är en kontakt inte särskilt användbar.

Lägg en köpes anons så kanske du blir kontaktad av någon.

Mvh
Magnus 

3
0
Miamia:
Tropfrog skrev:
Jag förstår hur du tänker. Men efter flera år i detta forumet kan jag bara konstatera att såna frågor så gott som aldrig får de svar som förväntas.

Så gott som alla som föder upp reptiler i Sverige gör det på hobbynivå och tar en enstaka kull då och då. De lägger ut ungar när de har till salu. Däremellan är en kontakt inte särskilt användbar.

Lägg en köpes anons så kanske du blir kontaktad av någon.

Mvh
Magnus 


Ja det kan jag ju göra tack.

Medlem i SHF
294
662
viper66:
Min son föder upp majsormar. Han är dock för liten för internet. Men han meddelar att han har ungar som just kläckts. Och så fort dom äter är dom till salu. 

Vi finns i karlskoga 
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild