Vad är fel? Är något fel? Ögonfransgecko

SÖK
Logga in för att posta i forumet
Sida av 1

4
3
Fenziiii:
Hej.
jag har sedan länge ägt diverse reptiler och har för tillfället en Ögonfransgecko.

Men jag har upptäckt ändrat beteende sedan jag fick 3 katter in i hemmet. Min kära lilla Tofu hänger upp och ner på glaset med endast huvudet ner i bottensubstratet. Varför? Har googlat och googlat men finner inget svar.

Aldrig hört om detta innan eller varot med om liknande innan och finns inte att läsa om direkt. Så någon där ute som vet? Behöver hjälp ;(.

4
3
Fenziiii:

74
94
Fafnerian:
Fenziiii skrev:

Verkar som att bilden inte kom med i inlägget

4
3
Fenziiii:

5443
4171
Tropfrog:
Kan det vara så att du spillt cgd eller att ett foderdjur gömmer sig där nere. Att den helt enkelt försöker att komma år mat?

Mvh
Magnus 

4
3
Fenziiii:

Tropfrog skrev:
Kan det vara så att du spillt cgd eller att ett foderdjur gömmer sig där nere. Att den helt enkelt försöker att komma år mat?

Mvh
Magnus 

Kan mycket väl vara så, men just nu ligger hon med hela kroppen under torv och mossa.. känns ju som om hon försöker komma undan något. 

ska försöka kolla om jag kan hitta matrester, men känns som om hon då inte borde lagt hela sig där under.

Kan ju också vara så enkelt att hon ska lägga ägg, trots att hon ej är befruktad. Det har hon aldrig gjort förut och hon är 4 år i år. Men man vet aldrig. 

Logga in för att posta i forumet
Sida av 1
Redigera inlägg
Kom ihåg att följa terrariedjur.se's regler när du postar i forumet.
Infoga youtubeklipp
Klistra in adressen till youtube-klippet nedan: (exempel: http://www.youtube.com/watch?v=VaOjDr6H0fI)

Laddar upp och infogar bild